۱۹۰۴...۰۹۱۲: سهم‌هایی که دیروز ارزنده بودند امروز اصلا نمی‌ارزند، همه این مشکلات به عدم‌نظارت بر بازار بر می‌گردد. بازار سهام اگر ناظر داشت سهامداران در وضعیت بهتری بودند.

۹۸۳۵...۰۹۱۶: نماد «بدکو» آخرین بار در تاریخ ۳۰ آبان ۹۴ معامله شده اما همچنان در کدال اطلاعیه بارگذاری می‌کنه. واقعا چه خبره اینجا؟ کسی می‌دونه چه بلایی سر این شرکت اومده؟

۶۶۵۰...۰۹۳۲: دامنه نوسان نامتقارن واقعا از کجا آمده، چرا باید فروشنده را بی‌جهت تنبیه کرد. خیلی از همین فروشنده‌ها که الان مجبورند برای فروش تعلل کنند، خریداران بالقوه بازار هستند اما با چنین تدابیری رسما باعث می‌شوند این دسته از خریداران از بازار بروند.

۴۰۰۲...۰۹۱۲: «وسپهر» چرا با قیمتی که داره تا این حجم از صف خریده، وضعیت این بازار با هیچ منطقی سازگار نیست.

۷۳۱۷...۰۹۱۹: به نظر می‌رسد این روزها بورس با آزمون و خطا اداره می‌شود و خود سیاست‌گذاران هم نمی‌دانند مشکل بازار کجاست. فعالان بازار بار‌ها پیشنهاد داده‌اند یک بار این دامنه نوسان را بردارند با حجم مبنای بالا تا ببینیم بازار چه می‌شود اما آقایان اصلا برای پیشنهادهای اهالی بازار سهام احترام قائل نیستند و راه آزمون و خطا را در پیش گرفته‌اند.

۶۵۲۲...۰۹۱۰: به نظر من بازکردن نمادهای «فملی» و «شبندر» در مثبت شدن شاخص کل بازار سهام تاثیر زیادی داشت اگر این دو نماد را بازنمی‌کردند شاید روند بازار تغییر می‌کرد. همین که باز شدند با صف خرید همراه شدند و تاثیر مثبت زیادی بر شاخص کل گذاشتند.

۰۳۴۵...۰۹۱۹: از کارشناسان بازار بپرسید برای اینکه روند صعودی بازار سهام ادامه‌دار باشد باید چه اتفاقی بیفتد، آیا مسوولان برنامه‌ای برای بالابردن حجم و ارزش معاملات دارند، با توجه به این شرایط چگونه می‌توانند اعتماد و پول حقیقی را به بازار سهام برگردانند؟