۶۴۳۱...۰۹۱۲:یکی به گوش این آقای رئیس برسونه که دامنه رو برگردونه به حالت قبل. والا اومدن ابروشو درست کنن، زدن چشمشو داغون کردن.

۷۸۴۶...۰۹۱۳: چرا با حقوقی‌هایی که گفته می‌شود خلاف قانون عمل می‌کنند برخورد نمی‌شود؟ مگر نمایندگان مجلس لیستی از این حقوقی‌ها به قوه‌قضائیه ارائه نداده بودند؟ سرنوشت آن لیست چه شد؟

۲۱۳۴...۰۹۱۵: چرا این روزها که احتمال بازگشت آمریکا به برجام بیش از قبل شده است و اخبار مثبتی در حوزه دیپلماتیک مخابره می‌شود، بازار سرمایه تاثیری نمی‌گیرد و همچنان بر مدار منفی است؟

۵۴۱۷...۰۹۱۹: شاخص فروردین‌ماه ۵۰۰هزار واحد بود، اگر طی این ۱۱ ماه صددر‌صد هم رشد می‌کرد باید یک میلیون واحد بود. اگر شاخص بر اساس عملکرد شرکت‌ها رشد می‌کرد، رشدی پایدار و واقعی داشت که در این ۱۱ ماه با توجه به کرونا و...‌ حداکثر رشدش اگر۵۰ تا۶۰درصد بود الان شاخص‌کل باید ۷۵۰ تا ۸۰۰ هزار واحد باشد‌ ولی چون شاخص‌کل بیشتر از اینکه تحت‌تاثیر سود‌دهی شرکت‌ها رشد کند، تحت‌تاثیر نوسانات شدید ارزی (افزایش بیش از اندازه قیمت دلار) رشد کرد حباب ارزش سهم را بالا برد و شاخص در حال‌حاضر در حال ریزش است، بهتر است که شاخص دستکاری نشود و زورکی بالا نگه داشته نشود. اگر بگذارند شاخص نقطه ثبات خود را پیدا کند بهتر است.

 ۸۸۵۶...۰۹۱۳: صندوق درآمد ثابت چرا باید چهار‌ماه سود ندهد؟  

 ۵۸۴۹...۰۹۱۱: منظور کارشناسان از رشد تک سهم‌ها چیه؟ یا به‌عبارتی چه سهامی شامل تک‌سهم‌ها می‌شود؟ ممنون میشم جواب بدید.

 ۴۸۷۷...۰۹۱۴: آقای دهنوی باید بگه چه خبر بوده تو بورس. وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی باید پاسخگوی مردم باشند. پول مردم چه شد؟ قوه‌قضائیه و سازمان بازرسی کشور چرا اقدامی در جهت حمایت از حقوق تضییع شده مردم نمی‌کنند؟

 ۳۴۹۱...۰۹۱۲: بورس از خرداد‌ماه ریزش داشته و خیلی‌ها تو ضررهای بالای ۵۰‌درصد هستن، حالا چطور میشه P/ E هنوز زیاد تغییر نکرده یا EPS خیلی از سهم‌ها به صفر نرسیده یا حداقل افت متناسب نداشته؟