•    2061...0912: تعداد نمادهایی که مدت‌هاست در صف فروش هستند کاهش یافته و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و بازار هرچه زودتر به تعادل برسد.
  •  5643...0919: حقوقی تا کی می‌تواند به محض سبز شدن بازار  صف‌های خرید را جمع کند. این شیوه مدیریت از ابتدایی‌ترین مدل‌های کنترلی است و در بازاری با شرایط امروز بورس جواب نمی‌دهد.
  •  8709...0915: با توجه به اینکه دستورالعمل‌های مسوولان بورسی تاکنون نتوانسته بازار را به تعادل برساند به نظر می‌رسد بورس را سپر کردند تا کسری منابع دولتی تامین شود. در این میان سهامداران با ضرر و زیان هنگفتی مواجه شدند و در صورتی که متولیان بازار فکری برای این اتفاقات نکنند، کمتر کسی سرمایه‌اش را وارد بورس خواهد کرد.
  •  5347...0916: به نظر من رمزارزها بزرگ‌ترین رقیب بازار سرمایه محسوب می‌شوند، از این‌رو اگر مسوولان فکری به حال روند منفی بازار نکنند سرمایه‌ها جذب این بازار می‌شود. افزایش نقدینگی باعث می‌شود مردم سراغ بازارهای دیگر بروند و از آنجا که وعده‌های بورسی مسوولان محقق نشده بازگشت اعتماد به بورس دشوارترین کار است.
  •  6686...0936: اگر قیمت دلار کاهش یابد، چه صنایعی در بورس با ریزش مواجه می‌شوند و در صورت ریزش این روند تا چه زمانی ادامه می‌یابد. با توجه به اینکه قیمت سهام دلاری از اواسط سال گذشته نزولی بوده باز هم قیمت آنها کاهش می‌یابد؟
  •  3323...0919:  قیمت «حکشتی»  به دو سال قبل برگشته و روند نزولی قیمت این سهام ادامه دارد اما بازهم صف فروش آن قفل است. سهامداران با چه استدلالی قصد بیرون آمدن از این سهم را دارند؟
  •  4413...0935: تا وقتی تکلیف انتخابات و برجام مشخص نشود حضور سرمایه‌گذاران به بازار سهام کاری نشدنی است. وقتی اقتصاد کشور در بلاتکلیفی به سر می‌برد چرا باید پول‌مان را وارد این بازار کنیم؟  در مورد عملکرد صنایع مختلف بورسی لطفا بیشتر بنویسید تا بدانیم در این شرایط چه صنایعی از ارزندگی خرید برخوردارند. گزارش عملکرد شرکت‌ها شاید بتواند امید رفته سهامداران به بازار را برگرداند.
  •  7769...0915: سهمی که در دی‌ماه 7 هزار تومان خریدم امروز در فرابورس 2هزار و 700 تومان قیمت خورد. واقعا نمی‌توانم این حجم از مال‌باختگی را تحمل کنم و هیچ سیگنال مثبتی مبنی بر رونق بازار هم دیده نمی‌شود.
  •  4532...0919: پدرم سهام عدالت داشت و دو ماه است که فوت کرده. تکلیف سهامش چه می‌شود. 60 درصد از سهامش را فروخته  بود و حدود 3میلیون تومان  برایش واریز کردند. اما دیگر خبری از سودش نشد الان هم نمی‌دانم تکلیف سهام عدالت فوت‌شدگان چه می‌شود کسی هم پاسخگوی این قضیه نیست.
  •  1254...0916: به نظرم در چنین شرایطی که بازار رو به افول حرکت می‌کند بهتر است نرخ سپرده‌های بانکی کاهش یابد یا برای سکه مالیات تعیین کنند تا  پول‌ها به سمت بورس بیاید . راهکارهای زیادی برای بازگشت سرمایه به سمت بورس وجود دارد اما سیاست‌گذار همچنان بر اجرای برخی قوانینی که از طرف کارشناسان مردود اعلام شده پافشاری می‌کنند به همین دلیل اتفاق مثبتی در جهت رشد بازار شکل نمی‌گیرد.
  •  2065...0915: خریداران صندوق پالایش یکم هنوز با 29 درصد زیان همراه هستند این در حالی است که اخیرا رئیس سازمان بورس اعلام کرده که با مصوبه دولت قرار است با سهام جایزه زیان خریداران پالایش یکم از دولت جبران شود، ‌اما هنوز این وعده عملی نشده و سهامداران در ضرر و زیان به سر می‌برند.