در فرابورس نیز به مثابه شاخص کل بورس، روند رو به رشدی را برای این نماگر شاهد بودیم، به طوری که شاخص کل این بازار در نهایت با رشد ۴/ ۰ درصدی سبزپوش ماند. در میان اخبار پیرامونی، در گروه خودرو و ساخت قطعات پس از ثبت نام فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو با قیمت‌های جدید، سایپا نیز دیروز از فروش فوق‌العاده چهار محصول خود شامل کوییک دنده‌ای و کوییک آر، تیبا صندوق‌دار تیپ SX و وانت با قیمت‌های جدید و موعد تحویل ۹۰ روزه خبرساز شد.  همچنین امروز سرمایه‌گذاران شاهد اولین عرضه اولیه بورس تهران در سال جاری خواهند بود.

از این رو قرار است ۲۴۰ میلیون سهم معادل ۸ درصد از کل سهام شرکت صنعت غذایی کوروش با نماد «غکوروش» در بازار دوم بورس تهران عرضه شود. در آستانه این عرضه «غکوروش» صورت‌های مالی ۱۲ ماهه خود را ارائه کرد. بر اساس اطلاعاتی که روانه کدال شده، «غکوروش» در این دوره بالغ بر ۲/ ۵ هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی، ۱/ ۱ هزار میلیارد تومان سود خالص و ۳۸۷۹ ریال سود خالص برای هر سهم محقق کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۷۵ و ۲۰۲ درصدی روبه‌رو شده است. درخصوص این عرضه اولیه اما معاون بازار بورس تهران دیروز اعلام کرد اولین عرضه اولیه بورس تهران با پشتوانه اوراق اختیار فروش تبعی و تضمین حداقل سود ۲۵ درصد در دوره یک‌ساله انجام می‌شود.  

در روزی که شاخص کل بورس تهران با رشد ۹/ ۰ درصدی همراه شد، از ۳۲۱ نماد معامله شده، قیمت پایانی ۱۰۵ سهم (۳۳ درصد) مثبت بود و در مقابل ۱۶۰ سهم (۵۰‌درصد) در سطوح منفی دادوستد شدند. در این بازار ۳۱ نماد (۱۰ درصد) صف خریدی به ارزش ۵۲ میلیارد تومان تشکیل دادند اما در مقابل شاهد شکل‌گیری صف فروش در ۱۶۷ نماد بورسی (۵۲ درصد) به ارزش ۲۲۷۶ میلیارد تومان بودیم.  در فرابورس ایران اما در روزی که آیفکس رشد ۴/ ۰ درصدی را ثبت کرد، ۱۲۵ نماد معامله شدند که در این میان قیمت پایانی ۲۳ سهم (۴/ ۱۸ درصد) مثبت و ۹۶ سهم (۷۷ درصد) منفی بود. در این بازار هشت نماد (۴/ ۶ درصد) صف خریدی به ارزش ۱۲۷ میلیارد تومان تشکیل دادند اما ۸۶ نماد (۶۹ درصد) نیز با صف فروشی به ارزش ۱۴۵۳ میلیارد تومان مواجه شدند.