یکی از موضوع‌هایی که روزهای گذشته در فضای توییتر فارسی به آن پرداخته شد، صحبت‌های رئیس سازمان بورس بود. او در تازه‌ترین اظهارنظر خود بیان کرده است که «دامنه نوسان به‌تدریج گسترده و سپس حذف خواهد شد و سعی می‌کنیم مسیری را تعریف کنیم که ماهانه نیم‌درصد دامنه نوسان افزایش یابد.» این صحبت‌ها باعث ایجاد بحث و گفت‌وگو‌هایی در فضای توییتر فارسی بین کاربران فعال در حوزه بورس شد. داود بهرامی، درباره این خبر، در صفحه شخصی خود و قسمت نظرات یکی از مخالفان حذف دامنه نوسان، این‌طور نوشته بود: «این منفی‌های سنگین تعمدی است تا ناظر ابطال کند و با دامنه مجدد بازگشایی کند. دامنه که کلا نباشه اگر یک سهمی هم منفی سنگین بخورد، دو روزه جبرانش می‌کند. الان کل سهام کوچیک قفل شده به‌خاطر وجود همین دامنه که اگر نبود دیگه سهامدار صف سنگین نمی‌زد.» پیمان مولوی هم در این باره در صفحه شخصی خود نوشت: «قربانتان بروم، دلیل عقلانی برای ۲- و ۶+ چه بود؟ نتیجه‌اش چه بود؟ حال دلیل تصمیم جدید چیست؟ کمی فکر کنید بقیه هم یه‌کم سواد دارند...»  برخی از کاربران هم منتقد سیاست آزمون و خطای مسوولان اقتصادی کشور بودند. آنها جزو افرادی بودند که در زمان اجرای دامنه نوسان متقارن هم درباره سیاست آزمون و خطا نوشته و به آن در نوشته‌هایشان تاخته بودند. بنابراین دیروز با اعلام خبر حذف تدریجی دامنه نوسان متقارن، به این موضوع باز هم از دریچه سیاست آزمون و خطا نگاه ‌کردند و در نوشته‌هایشان انتقادهای تند و تیزی نسبت به سیاست آزمون و خطای مسوولان اقتصادی کشور داشتند.  خبر حذف تدریجی دامنه نوسان از آن دست خبرهایی بود که دیروز بخش زیادی از فضای توییتر بورسی‌ها را به خود اختصاص داده بود.

رحمان بابازاده در این باره در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «وظیفه شما حمایت یا ممانعت از جهت طبیعی بازار یا ارشاد آن نیست، وظیفه شما رونق‌بخشیدن به معاملات بازار و حفاظت از سلامت آن است. اکثر تالی‌های فاسد بازار سرمایه حاصل دامنه نوسان است.»  اما حذف تدریجی دامنه نوسان هم موافقانی داشت.

یکی از این افراد، مهدی رباطی بود. او در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «رویکرد سازمان بورس قابل تقدیر است و باید توسط کانون‌ها و فعالان بازار پیگیری شود. حرکت به سمت حذف دامنه نوسان، راه‌اندازی مجدد معاملات آتی و نظارت قوی بر ناشران درست است و باید با شجاعت عملیاتی شود.» او در ادامه توییت خود به سامانه سجام هم اشاره کرد و نوشت: «فعال کردن سامانه سجام در پرداخت سود سهامداران نیز باید در دستور قرار گیرد.»