۵۴۹۳…۰۹۱۹: سازمان بورس باید در کنار سروسامان دادن به سامانه‌های معاملاتی، شرکت‌ها را نیز ملزم به پاسخگویی به سهامداران خودش کند. اکثر شرکت‌های بورسی جواب تلفن نمی‌دهند! مثل صباتامین، دوده صنعتی فام (شصدف). در خصوص حق‌تقدم‌ها با وجود گذشت موعد تبدیل شدن به سهام اصلا هیچ تغییر و تحولی اتفاق نمی‌افتد. اگر اطلاعات و جایی برای پیگیری وجود دارد لطفا اطلاع‌رسانی کنید.

 ۵۳۸۴…۰۹۱۱: از سال ۹۹ سهامدار هستم. با توجه به اینکه شاخص تا ۵/ ۱ میلیون واحد بالا اومده پرتفوی من هنوز ۷۵درصد در زیان است. وقتی قیمت سهام شرکت‌های کوچک و خودرویی‌ها هنوز در کف قیمت شاخص ۱۱۰۰ باقی مانده سهامداران خرد در ضرر و زیان هستند و بالا رفتن شاخص هیچ تاثیری در سرمایه آنها ندارد! خواهش می‌کنم این مورد هم تحلیل شود.

 ۳۶۷۴…۰۹۱۹: مدتی است که بورس دوباره رونق گرفته و شاخص هم هر روز رشد می‌کند؛ در این وضعیت آیا خرید عرضه اولیه برای ما سهامدارانی که در سال گذشته ضرر کردیم و هنوز هم در ضرر هستیم می‌تواند گزینه مناسبی برای جبران ضررها باشد؟ نمادی که عرضه اولیه می‌شود را تا چه زمانی نگه داریم که سود آن حفظ شود و حداقل از عرضه اولیه‌ها سود سیو کنیم؟

 ۱۲۷۸…۰۹۳۵: پس جبران ضرر پالایشی‌ها چه شد؟ چندی پیش بود که مسوولان بورسی وعده دادند ضرر کسانی که ETFهای دولتی خریدند را جبران می‌کنند اما مدت زیادی از این وعده گذشته و هنوز خبری از جبران ضررهای ما نیست! لطفا پیگیری کنید قولی که به ما سهامداران داده بودند چه شد؟ احتمالا تیم اقتصادی جدید هم می‌گویند وعده قبلی‌ها بوده و به ما ربطی ندارد!

 ۴۸۱۴…۰۹۳۶: دامنه نوسان بنا بر خبری که رئیس سازمان بورس اعلام کرد قرار بود ماهانه نیم درصد کم شود اما نه فقط خبری از حذف تدریجی دامنه نوسان نیست بلکه هیچ‌کدام از مسوولان بورسی هم از برنامه‌هایی که برای دامنه نوسان دارند صحبت نمی‌کنند!