۸۵۳۲...۰۹۱۰: مصوبه سازمان بورس برای شفاف شدن شرکت‌ها باید سازوکاری برای اجرایی شدن پیش‌بینی کند وگرنه شرکت‌ها و بخصوص بانک‌ها این مصوبه را نادیده می‌گیرند.

  ۲۳۶۹...۰۹۱۹: چرا کسی سهامی‌ که حقوقی پترول، آبشاری به مردم می‌فروشه را نمی‌بینه؛ حالا یک عده میان میگن تقصیر خود مردمه که آبشاری می‌فروشن و بازار سقوط می‌کنه. همه سهم‌ها ۵۰ درصد رفتند بالا، پترول فقط میاد پایین!

  ۶۴۲۳...۰۹۱۹: چرا نماد وسدید یکباره بسته شد، بعد دامنه نوسان هر روز مثبت منفی2 بود ولی امروز (دیروز) مثبت3، بعد یکدفعه بسته شد در حالی که پایانی مثبت3 بود الان شده یک‌دهم! مشکل چیست؟ کدال و پیام ناظر هم چیزی نزده‌ است!

  ۷۱۵۶...۰۹۱۰: روز چهارشنبه قرار است دو عرضه اولیه جدید در بازار انجام شود. با توجه به تجربه بازار و امکان ایجاد فشار فروش، روز سه‌‌شنبه با صف فروش مواجه می‌‌شویم؟

  ۲۵۷۸...۰۹۱۸: عرضه اولیه هفته گذشته الان در ضرر است! چطور دوباره می‌خواهند به ما عرضه اولیه بفروشند؟!

  ۳۸۶۵...۰۹۱۱: حالا که رئیس سازمان بورس گفته فروش سهام عدالت به روش بلوکی شروع شده کارگزاری سعدی تبعیت نمی‌کند! چرا کارگزاری سعدی یک سال بیشتر است که ما را معطل نگه داشته!

  ۳۲۴۵...۰۹۳۵: چند مرتبه از رسانه‌ها اعلام کردند که به‌زودی زیان پالایشی یکم را جبران می‌کنیم! پس چرا جبران نمی‌کنند؟ یکی برای ما توضیح دهد و بگوید مشکل چیست.

  ۵۲۱۴...۰۹۱۹: ما سهامداران زهراوی ۶ ماهه برای حق‌تقدم ۱۰۰ تومان اسمی واریز کردیم اما هنوز حراج نزدند! قیمت حق‌ ۶۰۰ با ۱۰۰ اسمی ۷۰۰ تومان، قیمت نماد بعد از ۸ ماه ۷۰۰؛ این ظلم نیست. چه کسی پاسخگوی سرمایه مردم است، درسته هم نماد و هم حق رو کنترل کنن، شاخص مثبت و منفی نماد منفی می‌خوره؟

  ۳۲۵۶...۰۹۱۹: اصلا ایجاد سجام برای چی بود!؟ مگر یکی از وظایف اولیه و اصلی‌اش همین واریز سود سهامداران از طریق حساب معرفی شده به سجام نبود!؟ واقعا خجالت‌آوره که هنوز برای دریافت سود باید به بانک مراجعه کنیم! آن هم در این وضعیت اسفبار و کشنده کرونا در کشور ایران. یک بار برای همیشه باید سازمان بورس تمام شرکت‌های بورسی را موظف کند که سودشان را از طریق سجام واریز کنند این خواسته زیادی است؟!