۶۳۱۷...۰۹۱۹: اصلاح قیمت برخی سهام به قدری زیاد است که شرکت‌ها با افزایش سرمایه هم نمی‌توانند آن را جبران کنند. برخی سهام‌ها هم که افزایش سرمایه می‌خورد قیمتش کاهش پیدا می‌کند و با توجه به اصلاح قیمتی که خورده‌اند وضعیت آنها تغییری نمی‌کند.

 ۳۲۶۵...۰۹۳۹: هنوز برنامه‌‌‌ای برای فروش سهام عدالت ندارند؟ یک‌سوم سهام عدالت را به سبب نیاز مالی سال گذشته فروختم اما تا پولش به دستم رسید عملا بی‌‌‌فایده بود. برای بخش بعدی قابل‌‌‌فروش اقدام نکردم چراکه فروش این مقدار از سبد هیچ نقدینگی قابل‌‌‌توجهی نصیبمان نمی‌‌‌کند. زمان تحویل و آزادسازی سهام عدالت چه وقت است؟

 ۲۰۶۱...۰۹۱۲: ما سهامدارانی که سال گذشته وارد بورس شدیم و ضرر بسیاری دادیم در حال حاضر تنها امیدمان بازگشت شاخص و روند صعودی قیمت‌هاست تا از این طریق بتوانیم اندکی از ضرر خود را جبران کنیم.

 ۷۷۸۷...۰۹۱۵: با حذف کامل دلار۴۲۰۰ تومانی، آیا قیمت سهامی که از این ارز استفاده میکردند، تغییر می‌کند؟ آیا بقیه سهامی که دلارمحور نیستند نیز ممکن است به دنبال نوسان قیمت دلار تغییر فاز دهند؟

 ۹۰۴۳...۰۹۱۲: چرا برخی کارشناسان توصیه می‌کنند سهامداران خرد از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری وارد بورس شوند؟ چه صندوق‌هایی برای این دسته از سرمایه‌گذاران از ریسک کمتری برخوردار است؟

 ۱۴۴۴...۰۹۳۳: در یکی دوماه اخیر که بازار به مدار تعادلی بازگشته بود همه کارشناسان اعلام می‌کردند زمان اصلاح شاخص تمام شده اما باز هم قیمت سهام شکسته شد، این روند تا چه زمانی ادامه دارد؟

 ۱۲۹۰...۰۹۳۵: سوددهی سهام عدالت تمام شد؟ من یکی از سهامدارانی هستم که با اشاره آقای روحانی وارد بورس شدم و اگر تمامی سهام عدالتم را آزاد می‌‌‌کردند تاکنون از آن سود بیشتری نصیبم می‌‌‌شد. اما الان علاوه بر اینکه تکلیف بازار مشخص نیست، تکلیف سهام عدالت هم مشخص نیست؟ سهم‌‌‌های باکیفیتی در سبد سهام عدالت است، کی مابقی سود را واریز می‌کنند؟

 ۷۶۳۲...۰۹۱۶: به نظر می‌رسد جز «دستکاری» هیچ دلیلی نه برای رشد بازار وجود دارد، نه برای ریزش بازار. معاملات و عرضه و تقاضا این بازار غیر‌منطقی جلو می‌رود و معلوم نیست بر چه اساسی جلوی رشد بازار گرفته می‌شود.