اما دیروز با جدی شدن این خبر و سر در آوردن آن از خبرگزاری‌‌‌ها و کانال‌‌‌های خبری، جمع‌‌‌ توییتری‌‌‌های بورس نسبت به آن موضع‌های متفاوتی گرفتند. هرچند که مدیرعامل شرکت بورس وجود ماینر در این سازمان را رد و معاون سازمان بورس نیز اعلام کرد که این دستگاه‌ها شخصی نبوده‌‌‌اند اما شرکت بورس تهران باید در این زمینه پاسخگو باشد، چراکه سهامدار دارد و سهامداران هم باید خواهان پاسخگویی باشند. با این حال خیلی از کاربران هم از استعفا و برخورد قانونی با این ماجرا نوشتند.  با بالا گرفتن صحبت از این موضوع در شبکه‌‌‌اجتماعی توییتر، بحث به فضای توییتر فارسی هم کشیده شد و برخی از فعالان رسانه و اجتماعی هم نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. آنها از ضربه زدن به اعتماد عمومی مردم نوشتند. اما فضای کلی توییتر فارسی بیشتر روی موضوع کرونا، تورم و خبرها و موضوعات روز بود و طوری که در جمع بورسی‌‌‌های توییتر درباره ماینر و شرکت بورس صحبت می‌شد در فضای کلی توییتر فارسی این موضوع خیلی مورد توجه اکثریت کاربران قرار نگرفت. در کنار پرداختن به مساله ماینرها و انتقادها از نحوه مدیریت در کشور که باعث شده بود کاربران انتقادهای تند و تیزی را نسبت به تمام حوزه‌‌‌ها در نوشته‌‌‌هایشان مطرح کنند، برخی از کاربران از وزیر اقتصاد می‌‌‌‌‌‌خواستند که به این موضوع ورود و به جدی‌‌‌ترین شکل ممکن با آن برخورد کند.

کار به جایی رسید که توانیر هم وارد ماجرا شد و وجود ماینر در شرکت بورس را تکذیب کرد. مجری تامین برق مراکز استخراج رمزارز شرکت توانیر در گفت‌‌‌وگویی با یکی از سایت‌‌‌های خبری اعلام کرد که «مطالب منتشر شده مبنی بر کشف چند دستگاه ماینر در زیرزمین ساختمان شرکت بورس تهران از سمت ما تایید نشده و کذب است.» با این وجود این مطلب آن‌طور که باید و شاید در فضای توییتر فارسی و به‌خصوص جمع بورسی‌‌‌ها توییتر دست به دست نشد و مورد توجه چندانی قرار نگرفت. در مقابل فعالان حوزه بورس در صفحه‌‌‌هایشان به استعفا و مطرح کردن کنایه‌‌‌هایی نسبت به این اتفاق پافشاری می‌‌‌کردند. البته به این نکته هم باید توجه داشت که برخی از فعالان و کارشناسان حوزه بورس که با روی کار آمدن دولت سیزدهم نسبت به رئیس بانک مرکزی و رئیس سازمان بورس حساسیت ویژه‌‌‌ای به خرج داده‌‌‌اند، دیروز از آب گل‌آلود ماهی می‌‌‌گرفتند و بیشتر از همیشه از کلمات استعفا و برخورد و تغییر در نوشته‌‌‌هایشان استفاده می‌‌‌کردند. آنها همچنین در نوشته‌‌‌هایشان نیم‌‌‌نگاهی هم به دولت ابراهیم رئیسی داشتند و نوشتند که این موضوع هم می‌تواند آزمونی برای این دولت و ادعایش در شفافیت و برخورد با تخلفات باشد و می‌تواند به خوبی نشان بدهد که آیا این صحبت‌‌‌ها شعار است یا در عمل هم اتفاقی می‌تواند بیفتد. در مقابل این افراد برخی هم بودند که اعلام این خبر را شایعه می‌‌‌خواندند و معتقد بودند که با چینش تکه‌‌‌های پازل در کنار هم می‌توان متوجه شد که تمام این موضوع یعنی کشف ماینر در شرکت بورس دروغ است و افرادی برای رسیدن به اهدافشان این هجمه را علیه سازمان به راه انداخته‌‌‌اند.

در نهایت دیروز حامد غلامی، مدیر نظارت بر فضای مجازی شرکت بورس اوراق بهادار تهران هم در صفحه شخصی خود در توییتر نسبت به موضوع وجود ماینر در شرکت بورس واکنش نشان داد و نوشت: «شایعه نصب ماینر در بورس تهران آنقدر مضحک است که حتی مطرح کردن آن توهین به شعور مخاطب است. تخریب و تهمت برای به دست آوردن یک پست یا حفظ آن، سکه رایج زمانه ماست.» در فضای شبکه ‌‌‌اجتماعی اینستاگرام اما اوضاع تا حدودی متفاوت بود و کاربران با بازنشر این خبر در استوری‌‌‌ صفحه‌‌‌هایشان اینطور موضع می‌‌‌گرفتند که هر دم از این باغ بری می‌‌‌رسد. اما در رصد این شبکه اجتماعی تا ساعت ۱۴ خبری از این نبود که کاربران عادی تکذیبیه پیدا شدن ماینر در شرکت بورس را بازنشر کنند.