۴۴۹۸...۰۹۱۶: تا وقتی حقوقی‌ها به دنبال نوسان‌گیری از بازار هستند سرمایه‌گذاران جرات نمی‌کنند وارد بازار شوند. با این وضعیت هرگز اعتماد به بازار بر نمی‌گردد. متاسفانه مسوولان سازمان بورس نیز در مقابل این ترفند و سودجویانی که بازار را به هم می‌ریزند برنامه‌ای ندارند.

  ۴۴۶۵...۰۹۱۲: رئیس جدید سازمان بورس باید بداند بازاری که با محدودیت دامنه نوسان و صف فروش و خرید در حال فعالیت است، معاملات الگوریتمی وضعیت موجود را بدتر می‌کند.

  ۹۰۴۳...۰۹۳۳: بازار سرمایه نسبت به بازارهای دیگر بیشترین تاثیرپذیری از اخبار و شایعات را دارد. بنابراین نوع تیترهایی که در گزارش‌های بورسی انتخاب می‌شود تا حد زیادی می‌تواند سرمایه‌گذار را جذب این بازار یا از آن خارج کند.

  ۲۰۵۴...۰۹۱۲: با توجه به وضعیت فعلی بازار ممکن است در هفته‌های آینده شاهد ریزش بازار و سقوط شاخص کل به زیر یک‌میلیون و ۴۰۰‌هزار واحد باشیم؟

  ۵۵۷۶...۰۹۱۹: آیا با افزایش قیمت دلار سرمایه‌گذارانی که از بازار ارز وارد بورس شده بودند سرمایه خود را خارج می‌کنند؟ در چنین شرایطی ریسک سرمایه‌گذاری در کدام بازارها کمتر است؟

  ۶۳۱۷...۰۹۱۹: یک سال و نیم است که برای فروش شستا به امید رشد قیمت، تعلل کردم. قیمت آن هم در حال ریزش است اما مدیرانش همچنان از وضعیت خوب این شرکت به سهامداران میگ‌ویند. واقعا اگر وضعیت این سهم خوب بود سهامداران آن با ضرر از بازار خارج نمی‌شدند.

  ۴۲۱۲...۰۹۳۸: چه زمانی معلوم می‌شود که دولت برای کسری بودجه یا تامین منابع از بازار سرمایه کمک می‌طلبد؟ وزرای دولت مشخص شدند اما هنوز مشخص نیست جبران کسری بودجه دولت از چه بازاری خواهد بود؟

  ۹۰۵۴...۰۹۱۷: وضعیت بورس نشان می‌دهد که اوضاع اقتصادی کشور در چه شرایطی قرار دارد. برخی سیاستگذاری‌ها نیز روند بازار را با مشکل مواجه می‌کند.

  ۱۵۷۹...۰۹۱۲: در صورت حذف کامل ارز ۴۲۰۰ تومانی چه اتفاقی برای بازار رخ می‌دهد؟ قیمت سهام وابسته به آن در این مدت چه تغییری می‌کند.

  ۳۴۹۸...۰۹۱۲: خرید و فروش سهام عدالت چه زمانی انجام می‌شود؟ قرار بود عرضه این سهام به نفع مردم باشد اما از ارزش آن کاسته شده و معاملات آن هم انجام نمی‌شود.

  ۷۴۶۷...۰۹۳۶: چرا برخی سهام در روزهایی هم که بازار مثبت است باز منفی می‌شود؟ سهمی که من دارم در بیشتر روزهای مثبت، منفی است. با این اوصاف نمی‌دانم صلاح است بفروشم یا نفروشم.

  ۷۷۴۳...۰۹۱۹: بسیاری از کارشناسان بورسی اعلام کرده بودند که بازار به مدار صعودی بازمی‌گردد. چرا از اواسط شهریور روند معاملات تغییر کرد؟