۵۴۹۳...۰۹۱۹: دولت دوشنبه حدود ۳۴‌هزار میلیارد تومان اوراق بدهی فروخت. معلوم است با این روش شاخص کل هر روز ریزش دارد و بازار منفی می‌شود. دولتمردانی که وعده حمایت از بازار سرمایه می‌‌‌دادند اکنون باید پاسخگو باشند که چرا نه‌‌‌تنها به وعده‌‌‌هایی که دادند عمل نمی‌‌‌کنند بلکه برای بورس سنگ‌‌‌‌‌‌اندازی هم می‌کنند!

   ۵۳۲۷...۰۹۱۰: مجلس لوایح خوبی برای رشد بورس به تصویب رسانده، سوددهی شرکت‌ها هم نسبت به سال‌های قبل بیشتر شده و افزایش سرمایه چند برابری هم داده‌‌‌اند، دولت جدید هم از لوایح مجلس حمایت کامل کرده است، پس ریزش‌‌‌های چند‌هزار واحدی شاخص آن هم در یک روز چه دلیلی دارد؟

   ۹۰۱۲...۰۹۱۲: دولت با دستوری کردن ریزش بورس و جلوگیری از رشد آن، باعث فروش سهام سهامداران به قیمت مفت و تزریق پول سهامدار به صندوق‌های درآمد ثابت و اجبار کردن صندوق‌ها به خرید اوراق دولتی برای جبران کسری بودجه  اقدام کرده و دوباره با دستوری کردن باعث افزایش مجدد قیمت همان سهم شده و آن را با قیمت بسیار بالاتر به همان سهامدار که سهام خود را مفت فروخته عرضه می‌کند و مجددا با شروع عرضه‌‌‌های اولیه ضمن کسب درآمد برای خود باعث ریزش شدید بورس می‌شود و این داستان مجددا تکرار می‌شود.

   ۱۹۸۳...۰۹۳۶: لطفا از کارشناسان بپرسید در این وضعیت آیا ورود سرمایه جدید به بازار و خرید سهم برای جبران ضرر‌‌‌های قبلی کار درستی است؟

   ۲۳۵۰...۰۹۱۸: کدام شرکت‌ها اکنون ارزنده هستند و می‌توان با خیالی راحت‌‌‌تر سهام آنها را با دید بلندمدت خرید. ممنون.

   ۳۶۰۹...۰۹۱۹: الان قیمت عرضه‌‌‌های اولیه هم نسبت به قیمت روز عرضه افت شدیدی دارند. «سیتا»: قیمت عرضه ۱۵۷۵تومان، قیمت فعلی بعد از ۱۵ ماه هزار تومان، «بگیلان»: قیمت عرضه ۲۴۰۰ تومان، قیمت فعلی بعد از ۱۴ماه ۱۵۶۰تومان، «وسپهر»: قیمت عرضه ۱۰۱۰تومان، قیمت فعلی بعد از ۱۳ماه ۷۰۷تومان و… «پالایش» هم که شاهکار همه اینهاست. با این وضعیت خرید عرضه اولیه و اصلا عرضه آن چه فایده‌‌‌ای دارد؟‌‌‌

   ۱۳۲۴...۰۹۱۹: اوضاع نابسامان بورس به‌هیچ‌وجه به دلایل بنیادی و نموداری و تکنیکال مربوط نیست بلکه به‌نظر می‌‌‌آید این وضعیت ناشی از یک اراده هدایت شده از سوی گروه‌هایی است که نابسامانی هرج و مرج و ناامیدی را در همه بخش‌های اقتصاد دامن می‌‌‌زنند وگرنه با وضعیت نرخ دلار و قیمت‌های جهانی دلیلی برای ریزش بورس وجود ندارد.

   ۳۶۰۱...۰۹۱۳: چرا وضعیت بازار سرمایه اینگونه است و بازار رشد نمی‌‌‌کند؟ مگر نمی‌‌‌گفتند بعد از شروع به کار دولت جدید و تغییر مدیریتی بازار راه خود را پیدا می‌کند و دوباره مسیر صعودی را از سر می‌گیرد! پس چرا اکنون که همه عوامل برای رشد بورس آماده است رشدی در کار نیست و حتی بازار ریزش هم دارد؟!

   ۸۲۳۸...۰۹۳۵: معنی حمایت از بازار سرمایه را در تبلیغات انتخاباتی فهمیدیم. این دولت هم کسری بودجه خود را از جیب سهامداران تامین می‌کند. لطفا دست از سر بورس بردارید تا سهام راه منطقی خودشان را بروند. با این قیمت دلار نباید قیمت بعضی از سهام ارزنده اینطور باشد.