۶۳۱۷...۰۹۱۹: اگر شاخص بورس به زیر یک‌میلیون و ۳۰۰ هزارواحد سقوط کند امکان برگشت بازار سخت می‌شود. امیدواریم سیاستگذاران برای بحران فعلی چاره‌ای بیندیشند در غیر‌این صورت ممکن است پروسه بازگشت اعتماد سهامداران بیشتر از یک سال طول بکشد.

   ۲۰۶۱....۰۹۱۲: برخی از مسوولان وعده داده بودند که زیان مردم در بورس را جبران می‌کنند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد حتی وضعیت بدتر هم شده است. بسیاری از سهامداران از پس‌انداز خود برای سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه استفاده کرده بودند تا بر اساس وعده‌های مسوولان بتوانند کمی از تورم موجود را جبران کنند اما هیچ‌کدام از وعده‌هایی که دادند عملی نشد.

   ۷۳۴۹....۰۹۱۲: چرا برخلاف گزارش‌های ۶ ماهه روند معاملات منفی است؟ مهم‌ترین عامل ریزش بازار در این مقطع چه چیزی است؟

   ۹۹۰۴...۰۹۱۵: خیلی از سهم‌ها از کف قیمتی ۱۵ ماه اخیر نیز عبور کردند و تحلیلگران نیز وضعیت مناسبی برای ماه‌های آینده پیش‌بینی نمی‌کنند.

   ۱۲۴۴...۰۹۳۳: وقتی می‌گویند ریشه سقوط بورس ربطی به تامین مالی دولت از محل اوراق و برداشت از بانک مرکزی ندارد، پس چه عاملی این اتفاقات را رقم زده است؟ چرا در مورد بحران فعلی سیاستگذاران بورسی هیچ توضیحی نمی‌دهند. سهامداران باید بدانند سرمایه‌شان در چه شرایطی قرار دارد تا بتوانند در مورد ادامه سرمایه‌گذاری در این بازار برنامه‌ریزی کنند.

   ۵۴۹۸... ۰۹۲۰: روز گذشته حتی شاخص هموزن به کمترین مقدارش از خرداد ۹۹ رسید که نشانه خوبی نیست. اگر این وضعیت ادامه داشته باشد قطعا بیشتر سهامداران از بورس خارج می‌شوند.

   ۴۵۳۴...۰۹۱۷: در حالی که بازار سرمایه همچنان در مدار نزولی قرار دارد برخی کارشناسان، سهامدار خرد را عامل به وجود آمدن چنین شرایطی می‌دانند. در طول این ماه‌ها نیز دیواری کوتاه‌تر از دیوار سهامدار خرد پیدا نکردند اما با این حال  از تصمیمات اشتباه سیاستگذاران حرفی به میان نمی‌آورند.