مدیریت ریسک بنگاه‌‌‌ها در ریسک‌های محیطی، اجتماعی و راهبری

این کتاب، برای کمک به مدیران ریسک و متخصصان پایداری شرکت‌ها برای اعمال مفاهیم و فرآیندهای مدیریت ریسک بنگاه اقتصادی در ریسک‌های محیطی، اجتماعی و راهبری و همچنین در پاسخ به افزایش نیاز شرکت‌ها برای ادغام ریسک‌های محیطی، اجتماعی و راهبری در فرآیندهای مدیریت ریسک بنگاه اقتصادی طراحی شده و مطالعه آن به افراد زیر توصیه می‌شود:

  روسا و اعضای هیات‌مدیره شرکت‌ها به‌خصوص آن گروه از مدیرانی که طبق وظایف مقرر برای آنان، وظیفه ریاست کمیته‌های هیات‌مدیره شامل کمیته ریسک، کمیته حسابرسی و... را به عهده می‌گیرند.

  روسا و اعضای کمیته‌های هیات‌مدیره به‌خصوص کمیته ریسک و کمیته حسابرسی

  مدیران، روسا و کارکنان ادارات مدیریت ریسک در بانک‌ها، شرکت‌ها و واحدهای اقتصادی

  حسابرسان داخلی، حسابرسان داخلی خبره و اعضای انجمن حسابرسان داخلی ایران

  حسابرسان مستقل و اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران، به‌خصوص حسابرسان مستقلی که وظیفه ارائه خدمات حسابرسی داخلی را به واحدهای اقتصادی، سازمان‌ها و شرکت‌ها را به عهده می‌گیرند.

  دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد رشته حسابرسی و دکترای حسابداری در دانشگاه‌ها و مدارس عالی ایران

کتاب مزبور در ۲۳۱ صفحه و ۷ فصل نگارش شده است. فصل‌های کتاب شامل خلاصه اجرایی، مقدمه، فصل اول: ایجاد راهبری برای مدیریت ریسک بازار، فصل دوم: شناخت زمینه‌های کسب‌و‌کار و راهبردها، فصل سوم: شناسایی ریسک‌های محیطی، اجتماعی و راهبری، فصل چهارم: ارزیابی و اولویت‌بندی ریسک‌های محیطی، اجتماعی و راهبری، فصل پنجم: واکنش به ریسک‌های محیطی، اجتماعی و راهبری، فصل ششم: بازنگری و تجدیدنظر ریسک‌های محیطی، اجتماعی و راهبری و فصل هفتم: ارتباطات و گزارشگری ریسک‌های محیطی، اجتماعی و راهبری است.