۳۹۴۹....۰۹۱۸: متخصصان آمارسازی، شاخص‌‌سازی و رنگ‌‌سازی نمی‌‌توانند بورس را درست کنند؟ مردم ۸۰‌درصد در ضرر هستند. فکری بکنید آقای رئیسی! قولتان را فراموش نکنید!

  ۴۰۱۷....۰۹۱۹: برعکس اظهارات مسوولان، بورس ناامن‌‌ترین محل برای سرمایه‌‌گذاری بود و   بی‌‌ثبات است.

  ۶۸۱۲....۰۹۳۰: سوالی که من دارم این است: رشد دلار به چه قیمتی؟ که فقط بورس رشد کند؟ ما باید خوشحال باشیم که بورس با رشد دلار سبز می‌شود؟ رشد دلار بر قیمت کالاهای ضروری تاثیر ندارد؟ دلاری که بخواهد بورس را رشد دهد و باعث افزایش قیمت کالاها شود به‌درد نمی‌خورد و باید مسوولان در این مورد چاره‌‌ای بیندیشند.

  ۵۴۳۸....۰۹۱۰: اگر واقعا دلار بر بورس اثرگذار است چرا سال گذشته با همین قیمت دلار حدود ۳۰هزار تومان شاخص مرز ۲میلیون را رد کرد ولی قیمت دلار که تقریبا ثابت ماند شاخص حدود یک میلیون افت داشت؟!

  ۶۳۲۸....۰۹۱۲: اگر دلار به چهل هزارتومان هم برسد هیچ‌گونه تاثیری بر بورس نخواهد داشت چون مشکل بورس دخالت دستوری دولت از یک‌طرف، و از بین رفتن اعتماد سهامداران از طرف دیگر است. فروش اوراق قرضه و رقابت بانک‌ها برای پرداخت سود بیشتر حتی به‌صورت غیرمستقیم از دیگر دلایل ناپایداری بورس است. از طرف دیگر کد به کد کردن حقوقی‌‌ها و دورزدن قوانین برای نوسان‌‌گیری باعث هرج و مرج در بورس شده؛ به‌نحوی که دولت هم از این کار حقوقی‌‌ها عقب‌ مانده است! ما سهامداران خرد چرا هیچ صنفی نداریم.

  ۸۱۵۶....۰۹۱۹: لطفا کمی هم در مورد برکت هم صحبت کنید. این سهم از ۴۸۰۰ روی ۱۸۰۰ آمده است! از حمایت هم هیچ خبری نیست! این‌همه بها به تولید ملی داده شد، پس نتیجه آن چه شد؟ این بود جواب مردم که اعتماد کردند؟

  ۶۸۰۹....۰۹۱۹: آقای رئیسی و آقای محسن رضایی ۵۰میلیون نفر در بورس متضرر هستند. زحمت بکشید دیگر به مردم وعده ندهید که بورس را درست می‌کنم.

  ۳۶۴۷....۰۹۱۵: سوالی درباره سهم‌های خودرویی دارم: با توجه به اینکه حتی اگر برجام هم احیا شود دیگر شرکت‌های اروپایی مثل پژو-سیتروئن و رنو به ایران بازنمی‌‌گردنند، چرا این سهم‌‌ها به نتیجه مذاکرات گره می‌‌خورند؟

  ۳۰۸۱....۰۹۱۰: سهامداران متضرر هیچ‌گونه دسترسی به مسوولان بورسی ندارند. لطفا به گوش آنان برسانید پس آن همه وعده‌‌ای که برای جبران ضررهای ما داده می‌‌شد، چه شد؟ چرا هر روز ضرر ما بیشتر می‌شود؟

  ۶۳۱۷.....۰۹۱۹: اکثر سهامدارانی که نیمه اول سال ۹۹ وارد بازار شدند بیش از ۶۰‌درصد در ضرر هستند و با وجود اینکه برخی مسوولان بارها حمایت لفظی خود را از بازار سرمایه اعلام کرده‌اند، بورس نه‌تنها به وضعیت قبل برنگشته حتی بدتر هم شده. با این وضعیت امیدواریم حداقل دست از بازارسهام بردارند تا شاید بازار به روند سابق خود برگردد.

  ۲۰۶۱....۰۹۱۲: چرا عرضه‌های اولیه نتوانست بازار را نجات دهد؟ آیا در حال‌حاضر زمان مناسبی برای این عرضه‌ها است؟

  ۸۷۹۰.....۰۹۱۵: چرا با وجود افزایش قیمت در سایر بازارها شاهد افت قیمت سهام هستیم؟ بارها کارشناسان بورسی اعلام کردند با افزایش قیمت ارز وضعیت بازار سرمایه بهبود می‌یابد اما بورس همچنان در سراشیبی سقوط است.

  ۷۶۰۷...۰۹۱۲: منظور از سرمایه‌گذاری بلندمدت در بورس چیست؟ سرمایه‌گذارانی که وارد بورس می‌شوند به‌دنبال سود کوتاه‌مدت هستند در غیر این‌صورت راهی بازارهای مسکن یا طلا می‌شوند. لطفا مشخص کنید سرمایه‌گذاری بلندمدت به چه بازه زمانی گفته می‌شود.