۸۱۰۳....۰۹۱۲: یکی از وعده‌‌‌‌های مهم رئیس ‌جمهور در زمان انتخابات بهبود اوضاع بورس بود. وزیر اقتصاد یعنی آقای خاندوزی همزمان اخذ رای از مجلس تاکید داشتند که بورس برایشان اولویت دارد، اما آنچه سهامداران در عمل مشاهده می‌کنند برعکس این وعده‌‌‌‌هاست. از نمایندگان مجلس انتظار می‌رود از وزیر پاسخ بخواهند.

 ۸۷۰۹....۰۹۱۴: سوالی از کسانی که می‌گویند وضعیت بازار به دلیل دستکاری‌‌‌‌های دولتی است می‌‌‌‌پرسم آیا غچین هم دولتیه؟ صف فروش این سهم بعد از ۵۰‌درصد افت قیمت بعد از ۳‌ماه هم به دولت ربط داره؟ محصولش ارزون شده؟ وقتی مردم سهم را به هر قیمتی میفروشن، خب، نتیجه میشه افت قیمت. چرا ماشین و خونه را به هر قیمت پایین نمی‌فروشند؟ وقتی چشم‌‌‌‌انداز زندگی تو ایران خرابه قیمت خانه هم باید کاهش پیدا کنه، ولی چرا کاهش پیدا نمی‌کنه؟ چون مردم ارزون نمی‌‌‌‌فروشند. مشکل بورس نه لایحه بودجه است، نه دلار، نه برجام. فقط فروش‌های بی‌‌‌‌مورد در هر قیمتی است که خریدار را به عقب می‌‌‌‌راند. خودمان به خودمان رحم نمی‌‌‌‌کنیم!

 ۴۵۳۳....۰۹۱۹: دیروز خودرو در ساعت ۱۰ و ۴۰دقیقه یک کد معاملاتی بر روی قیمت ۱۹۱۹ریال سفارش خرید ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار سهم رو گذاشته. ارزش این سفارش حدودا ۸/ ۱میلیارد تومان است که هر سفارش خودرو بیش از ۴۰۰ هزار سهم نمی‌‌‌‌تونه باشه. این چه کسی است که توانایی انجام چنین کاری آن هم تقریبا بر روی حمایت خودرو انجام می‌دهد؟

  ۱۸۷۳....۰۹۳۵: بورس صبر می‌‌‌‌خواد به‌نظرم. به‌زودی استارت صعودی شروع خواهد شد. بورس هم نماد اقتصاد یک کشور را نشان می‌دهد، هرچند اکثر شرکت‌ها سوددهی خوبی داشتند، ولی مسوولان اقتصاد به‌صورت دستوری بورس را هدایت می‌‌‌‌کنند. اگر در بورس دستکاری نشود راه خودش را پیدا می‌کند و در کل به‌نفع سهامداران خواهد بود.

  ۶۶۵۱.....۰۹۱۰: وقتی رئیس قوه‌قضائیه اعلام رسیدگی به تخلفات بورس را کرد، حقوقی‌‌‌‌های متخلف بازار سرمایه عمدا بازار را منفی می‌‌‌‌کنند، اما ما سهامداران که سرمایه‌‌‌‌مان نابود شده! از قوه قضائیه خواهش می‌کنیم لطفا با قدرت پیگیر واقعی این تخلفات و عوامل آن باشند.