۷۶۶۲...۰۹۱۶: نمایندگان مجلسی که به‌دنبال تصویب پیش‌نویس قانون حمایت از بازار سرمایه هستند، بهتر است یک فکری هم برای سهام عدالت بکنند.

 ۵۶۸۷...۰۹۳۳: در بازار سرمایه هر روز اتفاقات عجیبی می‌افتد. از طرفی بازار با کمبود نقدینگی مواجه است، از سوی دیگر با دستکاری‌‌هایی که می‌کنند انگیزه و رغبت ورود به بورس را از مردم می‌گیرند. این وضعیت ادامه داشته باشد حقیقی‌های بیشتری از بازار خارج می‌شوند.

 ۶۵۲۵...۰۹۱۹: برخی از سهم‌ها با شناوری ۵ الی۲۰‌درصد کاملا مستعد رشد هستند. حتی قیمت‌های آنها به چند سال قبل رسیده است اما حقوقی اجازه رشد قیمت این دسته از سهام را نمی‌دهد و رنج منفی می‌کشد؟با توجه به شرایط بازار به نظر می‌رسد بازار را دستوری هدایت می‌کنند و با غرض‌ورزی اجازه رشد قیمت سهام را نمی‌دهند.

 ۷۶۱۱...۰۹۱۵: اگر گرانی برق از بهمن‌ماه قطعی شود وضعیت صنایع بورسی با مشکل مواجه می‌شود؟ در این شرایط تکلیف خودروسازان چه می‌شود؟ آیا بازهم با زیان انباشته مواجه می‌شوند؟

 ۱۲۹۸...۰۹۲۰: اختلال هسته معاملاتی آنهم در شرایطی که سهامداران حال و حوصله چندانی ندارند واقعا دور از ذهن بود. امیدوارم وضعیت بازار هرچه سریع‌تر سر و سامان بگیرد و به وضعیت متعادل برگردیم.

 ۲۰۶۱...۰۹۱۲: بارها در رسانه‌های مختلف یکی از راه‌های عبور از بحران در بورس را حذف دامنه‌نوسان عنوان کرده‌اند؛ چرا مسوولان در این زمینه اقدامی نمی‌کنند و همچنان سهامداران را زجرکش می‌کنند؟

 ۵۶۲۳...۰۹۱۰: چرا برخی نمادها در همان چند روزی که بازار مثبت بود باز‌هم منفی خورد؟ سهام من طی هر شرایطی منفی می‌خورد و واقعا نمی‌دانم با وضعیتی که دارد مانند بقیه سهامداران بفروشم یا همچنان در بازار بمانم.

 ۷۶۳۲...۰۹۱۵: آیا در صورت مثبت‌بودن گزارش‌های فصل پاییز ممکن است بازار به سمت رشد قیمت حرکت کند؟ چه عواملی می‌تواند بازار را برگرداند؟ پیش‌بینی کارشناسان در مورد گزارش‌های فصل پاییز مثبت است و معتقدند این گزارش‌ها احتمالا از گزارش‌های تابستان بهتر است. با این حال امیدواریم وضعیت بازار بهتر شود.