۶۴۳۸....۰۹۱۸: یک سال‌و نیم پیش زمانی که نفت بشکه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای ۴۵ دلار بود، دولت زحمت کشید و در راستای توزیع ثروت صندوق پالایش را با ۲۰درصد تخفیف و به‌صورت سهمیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی به عموم مردم فروخت. هر سهم ۱۰‌هزار ‌تومان. امروز با نفت بشکه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای ۱۱۰ دلار و بعد از ۱۸‌ماه انتظار (تورم حدودا ۵۰‌درصدی را هم اگر در نظر نگیریم) قیمت سهام پالایش کمتر از هفت‌هزار‌ تومان است. آیا مسوولان نباید پاسخگو باشند؟

۹۱۲۸....۰۹۱۹: دلیل اینکه سهام پرسپولیس و استقلال بالاتر از ارزش اسمی که ۱۰۰‌تومان است واگذار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند، چیست؟

۴۵۳۱....۰۹۱۰: درد اصلی بازار این روزها وجود حجم کم مبناست که باعث نابودی پویایی بازار شده است و متاسفانه کسی هم به این موضوع توجه نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند!

۳۸۴۹....۰۹۲۰: چرا معاملات شپنا را ناظر نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌بیند؟ الگوریتم بازار را به‌هم ریخته و اجازه نمی‌دهد بازار بالا برود، وگرنه با نفت ۱۱۰ دلار پالایشی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها باید هر روز صف خرید سنگین باشد.

۶۰۶۵.....۰۹۱۹: شرکت مگسال با نماد زمگسا بعد از تصویب سود نقدی به ازای هر سهم ۸۳‌تومان و با توجه به تعیین زمان برای پرداخت سود که قرار بوده از اول آبان سودهای نقدی را پرداخت کند، ولی متاسفانه تا این لحظه برای هیچ سهامداری سود نقدی واریز نکرده است. در قسمت سامانه ثبت شکایت بورسی هم گزارش عدم‌پرداخت سود توسط این شرکت را ارسال کردیم اما متاسفانه سازمان بورس هم رسیدگی نمی‌کند. جالب اینجاست شرکت زمگسا سود نقدی را از طریق سجام هم پرداخت نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند و فقط هم با بانک‌های غیرخصوصی، ضمن اینکه شماره تلفن امور سهام هیچ‌کس پاسخگو نیست!

۱۲۳۷.....۰۹۳۶: سلام لطفا از سازمان بورس سوال کنید الان که همه شرکت‌ها را موظف به پرداخت سود از طریق سجام کردید، آیا این پرداخت سود شامل سود رسوبی سال‌های قبل هم می‌شود؟ چند سال‌است سود سهام ما به دلیل عدم‌پرداخت بانک‌ها یا نبود موجودی شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها نزد خود شرکت‌ها مانده! آیا آنها را هم پرداخت می‌کنند یا خیر؟

۸۷۹۱.....۰۹۱۲: لطفا یک نفر به آقای رئیسی بگوید یک کارگروه هم تشکیل دهد که چرا با وجود تورم قیمت سهام این همه افت کرده است؟ مگر بورس دلیل تورم نبود؟

۷۱۵۹.....۰۹۳۵: با سلام. این بازار دقیقا شده گوری که مرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای در آن نیست، فقط گریه‌‌‌‌‌‌‌‌‌زاری عده‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای بر سر آن پابرجا مانده است. اکثر بازیگران بزرگ نقدینگی را خارج کرده و در املاک و سپرده و خصوصا کریپتو وارد شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.

۲۳۶۸.....۰۹۱۹: قرار بود سود سهام عدالت برای سهامداران واریز شود در حالی که به پایان سال نزدیک می‌شویم اما هنوز خبری از سود سهاممان نیست. سود سهام اکنون به درد ما می‌خورد و می‌تواند دردی از ما دوا کند لطفا پیگیری کنید.

۱۲۵۸.....۰۹۱۸: مبلغ سود سهام عدالت امسال چقدر است و چطور به حساب ما واریز می‌شود؟ زمان واریز آن را هم اعلام کنید؟ آیا تا آخر سال این مبلغ به حساب ما واریز می‌شود؟