۶۳۱۷....۰۹۱۹: طرفداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از چه زمانی می‌توانند خرید و فروش سهام را آغاز کنند؟ آیا ممکن است سهام این دوباشگاه بعد از مدتی روند نزولی به خود بگیرد؟

  ۲۰۶۱....۰۹۱۲: با حذف دلار۴۲۰۰تومانی، صنایع بورسی که این ارز را دریافت می‌کردند‌ با افزایش قیمت همراه می‌شوند یا تغییری در قیمت این دسته سهام ایجاد نمی‌شود؟

  ۵۲۷۷....۰۹۱۹ : چرا درحالی‌که گفته می‌شد سهام پالایشی در این روزها می‌تواند بازدهی مناسبی داشته باشد، اما نتوانست روند پایداری داشته باشد؟

  ۲۰۶۱....۰۹۱۲: چرا متولیان بازار فکر می‌کنند هواداران سرخابی در هر شرایطی حاضرند سهامدار شوند؟ وضعیت اقتصادی مردم به قدری اما و اگر دارد که بعید به‌نظر می‌رسد طرفداران دو تیم صرفا برای حمایت از تیم‌های محبوبشان وارد بورس شوند. سهامدار و هوادار هم تا یک زمانی می‌توانند از تیم‌شان حمایت کنند اما بعد از مدتی هر‌کسی دنبال سود و منفعت خودش می‌رود.

  ۳۶۹۰....۰۹۳۶: قیمت سهام من از۷۰۰۰ تومان به ۲۰۰۰‌تومان رسیده اما همچنان از بازار خارج نشده‌ام. من به امید سرمایه‌گذاری بلندمدت وارد بورس شدم اما متاسفانه سهامی که خریدم از ارزش واقعی آن خیلی بالاتر بود. کاش کارشناسان در مورد سهام خوب و سهام بد هم اطلاعات لازم را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهند تا کسانی که از آگاهی کافی برخوردار نیستند با سرمایه‌گذاری در بورس دچار ضرر و زیان هنگفت نشوند.

  ۳۳۸۷....۰۹۱۹: جنگ روسیه با اوکراین تا چه زمانی بر بورس اثرگذار است؟ آیا بازارسرمایه می‌تواند از شرایط جنگی به نفع خودش سود ببرد؟

  ۳۳۹۸...۰۹۳۵: برخی از کارشناسان بورسی می‌گویند در حال‌حاضر سهام کوچک سوددهی بیشتری برای سرمایه‌گذاران دارد. آیا این وضعیت در سال‌جدید هم همینگونه است؟برای سال‌جدید اولویت خرید با چه سهامی است؟

  ۳۴۹۸....۰۹۳۶: ما سهامدارانی که تا امروز از بازارخارج نشده‌ایم به بازگشت بازار امیدواریم. بارها تصمیم گرفتیم از بورس خارج شویم اما به دلیل زیانی که در این مدت متحمل شدیم بازهم صبرکردیم. امیدواریم متولیان بازار در سال‌جدید حداقل با تصمیماتی که می‌گیرند وضعیت بازار را بدتر نکنند و سهامداران هم با انگیزه بیشتری خرید و فروش کنند.