خرمشهر

تیم - ملی

پیام- رسان - داخلی

حمید صفت

خرمشهر:

در هفته‌ای که گذشت ویدئوی اعلام آزادسازی خرمشهر و نیز تصویر شهید محمد جهان‌آرا جزو پربازدیدترین ویدئو‌ها و نیز توییت‌های تصویری در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی بود و در گروه‌های مختلف و اینستاگرام دست به دست می‌شد. هشتگ # ممد نبودی # سوم خرداد و همچنین # آزادسازی خرمشهر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در این هفته داغ شد.

تیم - ملی

پس از اعلام فهرست ۲۴ بازیکن حاضر در اردوی ترکیه از سوی کارلوس کی‌روش، بار دیگر بحث و گفت‌وگو در شبکه‌های اجتماعی بر سر افراد انتخابی در بازی با ترکیه بالا گرفت. کاربران با ساخت هشتگ‌های # تیم- ملی و# فوتبال نسبت به انتخاب‌های سرمربی پرتغالی واکنش نشان دادند. در عین حال ۳۰ تن از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به وزیر ورزش خواستار تغییر در ترکیب تیم ملی شدند! این بازی با نتیجه ۲بر یک به سود ترکیه پایان یافت.

پیام- رسان - داخلی

جدال محبوبیت میان پیام رسان‌های داخلی درحالی ادامه دارد که همچنان آمار ضد و نقیضی از کاربران خارج شده از تلگرام، میان متولیان فیلترینگ و نیز وزارت ارتباطات مطرح می‌شود. در شرایطی که سخنگوی دستگاه قضا می‌گوید ۴۰ درصد کاربران تلگرام از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده می‌کنند،در شبکه‌های مجازی بحث بر سر تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی و عضویت مردم بدون اطلاع آنها بالا گرفته است.

حمید صفت

فیلم آزادی حمید صفت خواننده معروف رَپ که به اتهام قتل عمد ناپدری خود زندانی شده بود و با قرار وثیقه از زندان رجایی شهر آزاد شد، این هفته از سوی هواداران این خواننده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.