بیلیورد _جنجالی

همزمان با روزهای آغازین جام جهانی فوتبال، دیوارنگاره‌ای در میدان ولیعصر نصب شد که در آن مردانی از قومیت‌های مختلف ایرانی بدون حضور زنان، جام جهانی را به دست گرفته بودند. واکنش‌های تند به این موضوع در فضای مجازی موجب شد تا بلافاصله بیلبورد جنجالی تغییر کرده و یکی دیگر با حضور زنان جایگزین آن شود. البته بیلبورد جدید هم کم حاشیه نبود و در آن مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی حذف شده بود.

  صف_اول

عید فطر امسال هم مثل سال گذشته با مداحی میثم مطیعی حاشیه‌دار شد. او در اشعارش بار دیگر به دولت و برجام تاخت و نسبت به مسوولانی که در صف اول نشسته بودند، کنایه زد. بعد از نماز عید فطر کاربران در فضای مجازی با ساخت هشتگ‌هایی چون #صف_اول و #فریاد _مردم نسبت به این اشعار واکنش نشان دادند.

  پیامک _تهدیدآمیز

واکنش علی مطهری به هشدار امام جمعه مشهد که خطاب به نمایندگان مجلس گفته بود «حواستان جمع باشد که در تاریخ اسمتان دنبال مملکت فروشان نیاید» نوشت که اگر بنا بود تشخیص‌های آقای علم‌الهدی ملاک نمایندگان باشد، امروز اثری از جمهوری اسلامی نبود. وی در کنایه‌ای به منشأ پیامک‌های تهدیدآمیز ارسالی از مشهد هم اشاره کرد.

  محمد_ثلاث

اجرای حکم اعدام محمد ثلاث راننده اتوبوسی که در ماجرای تجمعات غیرقانونی دراویش گنابادی در گلستان هفتم پاسداران، چند تن از ماموران ناجا را به شهادت رساند، این هفته اجرا شد و کاربران فضای مجازی نسبت به اجرای این حکم واکنش‌های متفاوتی داشتند.