ابر_دزدی

اظهارات رئیس پدافند غیرعامل مبنی بر ابردزدی و برف‌دزدی تیم‌های مشترکی از اسرائیل با همکاری یکی از کشورهای همسایه، با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد. هرچند مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد که امکان اینکه کشوری برف یا ابری را بدزدد، وجود ندارد، اما کاربران فضای مجازی درباره ناباروری ابرها مطالبی نوشتند.

  سردار_آزمون

اگرچه تیم‌ملی فوتبال ایران از گردونه رقابت‌های جام‌جهانی حذف شد اما حواشی مربوط به بازیکنان و تیم‌ملی همچنان در شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد. پس از خداحافظی سردار آزمون و رضا قوچان‌نژاد از تیم‌ملی، واکنش‌ها به این تصمیم به‌خصوص درباره سردار آزمون در فضای مجازی زیاد بود و برخی کاربران در واکنش به تصمیم عجولانه او نوشتند «وقتی بزرگ شدی، برگرد»

  منافقین

برگزاری کنفرانس منافقین در پاریس موجب شد تا کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی خصوصا توییتر، با پرداختن به جنایت‌های این گروهک و با بازخوانی برگ‌های تاریخ که جنایت‌های این گروهک در آن ثبت است، به مخاطبان دیگر جنایت‌های آنها را یادآوری کنند. در همین رابطه هشتگ‌های # نه _به_رجوی و# تنفر_از_مجاهدین در فضای مجازی داغ شد.

  گروه_مرگ

در ادامه شگفتی‌های این جام‌جهانی، موضوع حذف تیم‌های پرتغال و اسپانیا هم سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. حذف همه اعضای گروه مرگ از جام‌جهانی از تیررس کاربران فضای مجازی دور نماند و کاربری به شوخی نوشت «آهِ ایران هم یقه پرتغال رو گرفته هم اسپانیا رو». کاربر دیگری نوشت «گروه ما واقعا گروه مرگ بود. همه مردند.»