درکه- رو به روی اسپیو

این رستوران جزو معمولی‌های درکه محسوب می‌شه و این رو از نوع آدرسی هم که می‌دیم می‌شه فهمید! هیچ چیز غم‌انگیز‌تر از این نیست که آدرس محل شما رو با استفاده از یک رستوران دیگه بدن. قبلا یک بار این تجربه رو در دعوت به یک عروسی تو کرج داشتم که 70درصد مسیر رو با یک باغ دیگه و تابلوهاش داده بودن و مابقی آدرس خودشون بود. اینجا هم روبه روی اسپیو است! پله می‌خوره میره پایین کلی تخت داره که کاور شده و توش بخاری روشنه (طبیعتا در زمستان)، خیلی زود میان تا سرویس رو بگیرن و ما هم کاملا آماده بودیم که سفارشمون رو بدیم وکوبیده و جوجه سفارش دادیم و دوغ محلی پارچی.

ویتر بسیار مودب، به ما جای بزرگ و گرم داد ما تعدادمون خیلی نبود اما چون جای گرم می خواستیم جای گرم بهمون داد. غذامون رو خوردیم و خوشمزه بود واقعا به ویژه به نسبت قیمت بسیار ارزونش. مثلا در مقایسه با همون اسپیو ما یک چهارم قیمت اونجا رو دادیم که البته شکوه اونجا رو هم نداشت.

بعد مشغول چایی بودیم که ویتر با عذرخواهی فراوون اومد و گفت: صاحب رستوران مهمون با تعداد بالا دارن که جایی جز اینجا جا نمیشن و از ما درخواست کرد که بریم تخت بغل، من چون دستم آسیب دیده بود و اون روز بارونی و بوت پوشیده بودم، گفتم حالا من چطور این کفش رو دوباره بپوشم و در بیارم؟! به هر ترتیب جا به جا شدیم. خلاصه روز بدی نبود اون روز و هرچند ستاره‌ای هم نداشت که باز دلم بخواد برگردم اما نکته منفی بارزی هم نداشت و با این حساب می‌شه گفت اگر دنبال یک رستوران اقتصادی هستید در درکه آبشار گزینه مناسبی است.