وحید_مرادی

وحید مرادی، شرور معروف پایتخت ۱۱ تیرماه جاری هنگام هواخوری در زندان رجایی‌شهر کرج با سایر زندانیان درگیر و با ضربات چاقو به قتل رسید. با اینکه او در اینستاگرام حضوری قوی داشت، اما انتشار فیلمی چند ثانیه‌ای از درگیری در زندان و به قتل رسیدن او، نامش را بیش از پیش بر سرزبان‌ها انداخت. فیلم و تصاویر مراسم خاکسپاری او هم در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد.

  تبلیغات

در گرماگرم بازی‌های جام جهانی فوتبال در روسیه، پخش فراوان تبلیغات تلویزیونی از شبکه‌های رسانه ملی با انتقاد کاربران در فضای مجازی مواجه شد و برخی نسبت به پخش تبلیغات از نیم ساعت مانده به بازی تا سوت آغاز بازی واکنش نشان دادند. برخی خبرها از قراردادهای چندین میلیاردی مراکز آموزشی برای تبلیغات تلویزیونی در روزهای جام جهانی حکایت می‌کنند.

  خاموشی

قطع ناگهانی برق در گرمای طاقت فرسای این روزهای تابستان، واکنش منفی افکار عمومی را در پی داشت و بسیاری از مردم خواستار آگاهی از زمان قطعی برق به‌منظور برنامه‌ریزی برای امور خود شدند. اجرای تغییر ساعات کاری ادارات برای صرفه‌جویی در انرژِی در کنار اعلام جدول خاموشی مناطق، کمی از انتقادها در فضای مجازی کم کرد.

  گرین _کارت

ادعای بدون سند مجتبی ذوالنور، درباره اعطای تابعیت آمریکایی از سوی اوباما به ۲۵۰۰ نفر از اتباع ایران در جریان مذاکرات هسته‌ای موج گسترده‌ای از واکنش‌ها را در فضای مجازی به‌دنبال داشت؛ درحالی‌که ترامپ به استناد گزارش فاکس نیوز، اظهارات ذوالنور را توییت کرد، ظریف در واکنش این خبر را از پایه دروغ دانست. اما ذوالنور گفت هر وقت یقه مان را گرفــتند، آن‌وقــت اســناد را رو می‌کنیم.