فرمانیه- کامرانیه جنوبی

 یه روز یکی از دوستام رافیک، به من زنگ زد و گفت: می‌خواد از سایت سفارش بده ولی کلبه رو پیدا نمی‌کنه، گفتم: ما با کلبه قرارداد نداریم از جای دیگه سفارش بده و گفت: نه لطفا کلبه رو اضافه کنید، غذاش عالیه. وقتی یک مشتری همچین حرفی رو می‌زنه ما هم باید نشانه‌ها رو دنبال کنیم.

به توصیه دوستمون کلبه رو به مجموعه سایت (اون زمان تو این سایت‌های سفارش آنلاین غذا کار می‌کردم) اضافه کردیم و باور کنید شد یکی از پرطرفدارترین تهیه غذاهای سایت. سرآشپز بسیار متشخص خانومی داشت اینجا که مشتری‌ها رو با سرویس‌هاش عاشق خودش کرده بود.

دوستان توی منطقه فرمانیه واطراف اون می‌تونن ازش سفارش بدن، ما که ونک هستیم برامون دوره و با آژانس می‌فرستن، دیروز که نهار میهمان داشتیم از کلبه سفارش دادیم و واقعا در یک کلام به به! عالی بود. دلمه رو به هیچ عنوان از دست ندید، حتما و حتما دلمه‌اش رو می‌پسندید. کشک بادنجان هم بی نظیر بود.کوبیده نگین‌دار هم خوب بود و روش کمی فلفل سبز تند گذاشته بودن که خب منی که غذای تند دوست دارم پسند کردم، جوجه‌کباب هم معمولی بود. برنج ایرانی و خوش طعم، کنار همه خوراک‌ها برنج کمی ته‌چین بود که پسندیدم و همه ته دیگ خوریم و خوشمون میاد این چیزا. دوتا سوپ خوش طعم هم اشانتیون داشتیم و فقط نون برای کشک بادنجان کم فرستاده بودن. منوی کلبه منوی خوبیه حتما استفاده کنید، من به ذهنم رسید؛ چون هر روز غذای متنوع سنتی مثل انواع دلمه و کوفته و... داره و البته آلبالوپلو و شیرین پلو، توی میهمانی‌ها میشه ازش سفارش داد.