در سال ۱۸۹۸ رنو تبلیغاتش را شروع کرد تا نام شرکت را همه جا پر کند. اولین آگهی این شرکت یک چالش واقعی بود: لویی رنو با اولین مدل خودروی خود، روی یکی از سراشیبی‌های تند پاریس رانندگی می‌کرد. او اولین نفری بود که این کار بزرگ را انجام داد و همین باعث شد سفارش‌های زیادی بگیرد.

شرکت رنو برای استقبال باشکوه از مشتریان خود، در سال ۱۹۱۰ محصولاتش را در خیابان شانزه لیزه در قلب پاریس به نمایش گذاشت و در واقع یکی از اولین تولیدکنندگان خودرو بود که این کار را انجام داد. این نمایش اعتبار باعث شد بین دو جنگ جهانی، رنو با تکیه بر شهرت و اعتبار خود برای جذب مشتریان جدید، خودروهای لوکس به فروش برساند. پس از جنگ جهانی دوم، رنو که حالا یک شرکت دولتی محسوب می‌شد، وظیفه تولید خودروهای محبوب با قیمت نسبتا پایین را داشت و توانست در سال‌های شکوفایی بعد از جنگ بدرخشد.

این متناسب‌سازی قیمت، دلیل موفقیت رنو در بازارهای سختی همچون هند بوده است. طبق پیش‌بینی‌ها هند در حال تبدیل شدن به سومین بازار مصرف وسایل نقلیه است. در شرایطی که فروش خودرو در کشورهایی مثل برزیل، آمریکا و ژاپن در حال کاهش است، هند تا سال ۲۰۲۰ به یک بازار قوی خودرو تبدیل می‌شود. اما نفوذ به بازار هند کمی مشکل است و بسیاری از خودروسازهای بزرگ دنیا مثل جنرال موتورز فعالیت خود را در این کشور متوقف کرده‌اند. اما رنو از طریق یک تحقیق بازار گسترده برای شناسایی مشتریان، با مدل‌های کویید و داستر خود توانست موفقیت قابل توجهی در هند به دست بیاورد.

در سال ۱۹۷۲، رنو ۵ معروف به خودروی متفاوتی در کل دنیا تبدیل شد که با رنگ‌های متنوع و روشن توجه جوانان را جلب کرد و این موضوع در تبلیغات شرکت مشهود بود. کلا خودروهایی که رنو در دهه ۷۰ تولید کرد، تقریبا به هر بودجه‌ای می‌خورد.

شعار «خودروهایی برای زندگی کردن» از دهه ۸۰ رواج یافت که به بهترین شکل تفکر برند رنو را در طول چند دهه منعکس می‌کند. رنو که متخصص تولید خودروهای جمع و جور است، این روند خود را در دهه ۹۰ با معرفی تویینگو تکرار کرد.  در سال ۲۰۱۰، رنو استراتژی طراحی جدیدی اتخاذ کرد و این نوسازی طراحی در سال ۲۰۱۲ با معرفی مدل کلیو (Clio) شکلی عملی به خود گرفت و سپس با معرفی مدل کپچر برند رنو احیا شد. حالا رنو با استفاده از سلبریتی‌های معروف در تبلیغاتش تصویری از یک برند آشنا را منتقل می‌کند که به مردم نزدیک است و آنها را درک می‌کند.