سکه_ثامن

جدیدترین داستان مال باختگی برخی از هموطنان به دلیل سرمایه‌گذاری در «سکه ثامن» طی روزهای گذشته در فضای مجازی از سوی کاربران دنبال شد. در حالی‌که رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفته که این سایت مجوز نداشته است، برخی کاربران سکه ثامن درفضای مجازی عنوان کرده‌اند که تبلیغ این شرکت را در برخی پایگاه‌های خبری دیده‌اند و با اطمینان از دارا بودن مجوز، سرمایه‌گذاری کرده‌اند. گفته شده افراد ذی‌نفع از چند میلیون تا چند میلیارد تومان از این موسسه طلبکار هستند.

  استعفای_شریعتمداری

همزمان با سفر رئیس‌جمهور به نیویورک، برخی خبرها از استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت حکایت داشت. هرچند که ماجرای استیضاح وی در مجلس کلید خورده اما موضوع استعفای شریعتمداری خیلی زود از سوی این وزارتخانه تکذیب شد. برخی کاربران در فضای مجازی نوشتند که هفته آینده تکلیف وزیر «صمت»مشخص می‌شود.

  نفت

با وجود توییت ترامپ مبنی بر درخواست کاهش قیمت از اوپک، افزایش قیمت نفت خام برنت همچنان ادامه دارد و برخی کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که این قیمت به ۱۰۰ دلار در هر بشکه برسد. نماینده ایران در اوپک گفته عادت توییت‌کردن دونالد ترامپ قیمت‌های نفت را بالا برده و رئیس‌جمهور آمریکا باید دست از توییت کردن بردارد.

  نذری_سلبریتی

در هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام تصاویر یا فیلم‌هایی از سلبریتی‌ها به هنگام پخش نذری و یا بر سر دیگ غذا، دست به دست می‌شد. برخی کاربران این تصاویر را خودنمایی سلبریتی‌ها و برخی دیگر از سر صفای دل خواندند.