تولد_لاکچری

تاریخ خاص و به اصطلاح شیک و لاکچری ۷/ ۷/ ۹۷ در این هفته موجب شلوغی بخش‌های زنان و اتاق‌های عمل در برخی بیمارستان‌های خصوصی شد و برخی پدر و مادرها اصرار داشتند که نوزادشان در آن روز متولد شود.برخی کاربران با توجه به تاسف برانگیز بودن این خبر نوشتند که در آینده شاهد لاکچری‌های ناقص‌الخلقه‌ای خواهیم بود که سلامتشان را فدای شیک بودن کرده‌اند.

  کامیونداران

طی روزهای گذشته، اعتصاب پراکنده بعضی از کامیونداران به‌دلیل گرانی هزینه‌های خودروهای سنگین موجب شد تا بخشی از پست‌ها و فیلم‌های فضای مجازی به مقوله اعتراض این صنف اختصاص یابد. در همین زمینه فرمانده ناجا از دستگیری برخی از فراخوان‌دهندگان به اعتصاب سراسری خبر داد.

  الکل‌های_قاتل

مرگ بیش از ۴۲ نفر طی یک هفته اخیر به‌دلیل مسمومیت شدید ناشی از مصرف مشروبات دست‌ساز الکلی موجب شد تا برخی از کاربران فضای مجازی درباره غیرقانونی بودن فروش مشروبات الکلی و هزینه‌های درمانی تحمیلی به دولت بابت ممنوعیت مصرف بنویسند.

  FATF

پیوستن ایران به اف‌ای‌تی‌اف، این هفته هم در فضای مجازی از سوی مخاطبان دنبال شد و اظهارات وزیر شهرسازی درباره مشکلات اقتصادی نپیوستن ایران به اف‌ای‌تی‌اف از سوی کاربران اصولگرای شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفت. برخی تصویب این لایحه را خود تحریمی دانستند و برخی دیگرآن را پنجره‌ای به سوی ارتباط مالی موثر با دیگرکشورها عنوان کردند.