سیل_شمال

در هفته‌ای که گذشت تصاویر سیلاب‌های خروشان در استان‌های شمالی کشور که منجر به کشته و مفقود شدن چند تن از هموطنانمان شد، موجی از اندوه در میان کاربران ایجاد کرد و موضوع آب‌گرفتگی منازل و خراب شدن برخی سازه‌ها از جمله پل املش که به تازگی ساخته شده بود، مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

  سیر_نزولی_دلار

افزایش یا کاهش قیمت دلار بعد از تصویب لایحه FATF هم این هفته در شبکه‌های اجتماعی داغ شد و برخی کاربران از کاهش قیمت دلار پس از تصویب این لایحه نوشتند. در مقابل کاربران اصولگرای توییتر معتقد بودند که تصویب این لایحه و حتی عضویت در گروه اقدام مالی علیه پولشویی، هیچ تاثیری بر کاهش قیمت دلار نخواهد گذاشت.

  ژن_خوب

حمیدرضا عارف، پسر ارشد محمدرضا عارف طی روزهای گذشته باز هم در کانون حواشی سیاسی کشور قرار گرفت. او که دو سال پیش با اظهاراتش درباره «ژن خوب» فصلی تازه در مباحث پیرامون «آقازادگی» در سیاست ایران باز کرد، بار دیگر با انتصاب در یک پست دولتی، در فضای مجازی خبرساز شد.

  دنیا_ویسی

مرگ دنیا ویسی دانش‌آموز کلاس اول دبستان در روستای گرماش سنندج که در اثر ریزش دیوار فرسوده مدرسه در روز جهانی کودک اتفاق افتاد، موجی از واکنش‌ها در فضای مجازی به راه انداخت و کاربران با انتشار عکس‌هایی از دخترک ۷ ساله به بی‌توجهی مسوولان آموزش و پرورش نسبت به فرسودگی مدارس انتقاد کردند.