رستورانی برای تولدبازی

 فلورانس

شریعتی بالاتر از پل رومی

بیرون رستوران یک سردر کوچیکه که آدم فکر می‌کنه وارد یک رستوران متوسط میشه (از نظر بزرگی) اما حقیقتا واردش که شدیم خیلی تعجب کردم! یک رستوران بسیار بزرگ با دکور خاص، مثلا یک بالکن سرپوشیده داشت با دیزاین مناسب بالکن و یک عده اونجا نشسته بودن. وسط سالن یک میز بزرگ سلف سرویس بود و معلوم بود خدمات سلف سرویسی میدن و روش همه چیز بود از میوه گرفته تا انواع غذا و سالاد. سمت راست سالن یک سالن وی‌آی‌پی خوشگل بود که با پرده جدا شده بود و میزبان و میهمان‌هاش با داشتن حریم خصوصی اون جا نشسته بودن که خب لوکس‌تر بود؛ بعد پله می‌خورد می‌رفت پایین و خود اون پایین یه رستوران بزرگ بود و اون جا هم اتاق وی‌آی‌پی داشت و تم تولد داشت. ما که اون جا بودیم سه تا تولد برگزار شد و تحقیق کردم دیدم اون جا به همین چیزاش معروفه و سرویس‌های خاص تولد میده و کیک هدیه میده و اینها.

آخرش به ما هم فرم دادن اطلاعاتمون رو پر کردیم و خودشون نزدیک تولد و سالگرد ازدواج زنگ می‌زنن که بریم اون جا و کیک و چایی و اینا مهمون اونها خواهیم بود. ظرفیت رستوران هم ۱۲۰ نفر بود.

از این تفحص‌ها که فارغ شدیم رفتیم سراغ غذا! سلف سرویس‌اش که بسیار قیمت مناسب بود (۵۸ تومن) یکی‌مون از اون سفارش دادیم چون انواع پیتزا و غذا و سالاد و میوه شامل‌اش بود. باور کنید همه چیزش خوشمزه بود بدون اغراق.

یکی‌مون تیبون استیک سفارش دادیم و کاش می‌شد عکسش رو بذارم! حداقل دو برابر استیک رستوران‌های دیگر بود و برادر من که قاتل استیکه همه‌اش رو نتونست بخوره. مزه‌اش خوب بود.

یک آپشن هم تو منوی پیتزا داشتن که می‌تونستی چهار فصل رو انتخاب کنی و بعد چهار مدل پیتزا ترکیب کنی. پیتزاش هم خیلی بزرگ بود و متاسفانه ما تا به پیتزا برسیم خیلی سیر شده بودیم و نصفش موند! اما میگو و مارگاریتا و فیلادلفیاش یادمه که خیلی خوشمزه بود. یک سالاد هم داشتیم ملقب به سبز! همه سیری ما هم از این سالاد می‌اومد که حجیم بود و یک نون روغنی خوشمزه هم یه ورش گذاشته بودن، سه نفر کلی خوردیم و باز هم موند. نمی‌دونم چطور این رستوران غذاهاش هنوز زیاده، الان همه جا حجم غذاها خیلی کم شده از طرفی نگران هم شده بودم که حجم زیاد غذا باعث اسراف نمیشه؟ امیدوارم که برسه به دست کسانی که بهشون احتیاج دارن چون خیلی وقتا قاشق هم بهشون نمی‌خوره. هر رستورانی یک سیاستی داره مثلا کی اف سی هر چی مرغ ازش بمونه باید بره سطل زباله و کارکنانش یک بال هم ازش نمی‌تونن بردارن (منظورم مرغ اضافه تولید شده است و نه مانده از ظرف مشتری).