فرحزادی-شهرک غرب

خدا به خیر بگذرونه هوس‌های این روزهای منو! همش وقت غذا می‌شه دلم فست فود می‌خواد و می‌دونم هم که چقدر زیادش بده. اما گاهی واقعا آدم ناچار می‌شه و باید تن بده به خواسته دلش و منم که عنصرم زیاد قوی نیست تو غذا.

برای شام با یک همکلاسی بسیار همراه و دوست‌داشتنی رفتیم پاپیتال. حالا پاپیتال رو هم از سایت‌های سفارش آنلاین غذا انتخاب کردیم و با علم به اینکه اونجا از بعضی بانک‌های اطلاعاتی خیلی بهتره و حداقل رستوران ببنده یا جابه‌جا بشه سریع می‌فهمن و سریع اصلاح می‌کنن؛ بعضا یک رستوران یک ساله بسته است، اما اطلاعاتش هنوز تو بانک‌های غذا هست.

اول فکر کرده بودم باید کوچیک و نقلی باشه ولی محیط هم بزرگ و هم مرتب و شیک و دنج بود. راحت هم پارک کردیم. پارکینگ رو سعی می‌کنم همیشه بگم چون واقعا موضوع مهمیه.

برای پیش‌غذا یک فیله سوخاری سفارش دادیم بی‌اغراق عالی بود. حسابی با یک سس تندی که بهش زدم لذت بردم. وجود سس و کیفیت اون هم حکایتیه مثلا دیژون که بودیم بغل غذا تاباسکو داده بودن و فکر می‌کردم که هم‌قیمت غذاست و اگر خوردیم رستوران با نرخ ارز فعلی حسابی ضرر می‌کنه.

من چیکن برگر سفارش دادم، در حالی که خودشون برگر ویژه رو پیشنهاد داده بودن. اما چیکن برگر رو ترجیح دادم که خوشحالم. اونم بسیار خوشمزه بود، خیلی پر و مرتب.

دوستم هم که پیتزا سوپریم داشت راضی بود. من هم یک اسلایس خوردم خوب بود اما دو گزینه قبلی که گفتم به مراتب موفق‌تر از پیتزا بودن.

محیط آروم و برخورد خوب بود در مجموع و گزینه بدی برای هوس‌های آنی اگر اون سمت‌ها باشید محسوب می‌شه؛ البته به‌شرط هوس فست‌فود چون اونجاها مقر کباب‌های پرمدعاست.