به_افق_اربعین

این هفته با نزدیکی به اربعین حسینی، فضای مجازی هم شور حسینی به خود گرفت و برخی کاربران که قصد پیوستن به زائران اربعین داشتند احساسات خود را با دیگران به اشتراک گذاشتند. برخی کاربران هم درباره میزبانی عظیم و سخاوتمندانه مردم عراق از مردم ایران نوشتند. برخی کاربران خواستار توضیح بیشتر قوه قضائیه درخصوص چگونگی تبدیل اتهام جاسوسی به فساد فی‌الارض شدند.

 کریمی_قدوسی

انتشار کلیپی از کریمی قدوسی نماینده عضو جبهه پایداری در مجلس شورای اسلامی که در آن علنا روحانی و علی لاریجانی را خائن صدا می‌زند، این هفته از سوی کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شد. برخی از کاربران اصولگرا از جمله محمد مهاجری، وی را بیماری متوهم دانستند که نیازمند درمان است.

 برنامه_ نود

حذف دو هفته ای برنامه فوتبالی و پربیننده نود از کنداکتور شبکه سوم سیما، واکنش‌های انتقادی فراوانی در میان کاربران فضای مجازی داشت و کاربران نوشتند که پخش نشدن برنامه نود به جای آنکه به عادل فردوسی‌پور لطمه بزند به اعتبار صداوسیما لطمه خواهد زد. روابط عمومی شبکه سه علت پخش نشدن برنامه نود را رفتار غیرحرفه‌ای عادل فردوسی‌پور عنوان کرده است.

 فعال_محیط_زیست

انتشار برخی از اخبار تایید نشده درباره مفسد فی‌الارض قلمداد کردن برخی از فعالان محیط زیستی دستگیر شده، بازتاب فراوانی در میان کاربران فضای مجازی داشت. اگرچه رئیس سازمان محیط زیست گفت که موضوعاتی مطرح است، اما باید تا اعلام رسمی صبر کنیم.