ضیافت برگرها

اسلاید برگر

سرو- سعادت آباد

قبلا اینجا رفته بودم و خاطره خوبی از مینی‌برگرهاش داشتم و خاطره می‌دونیم که وقتی مثبته، محرک خوبیه برای اقدام‌های بعدی ما مثل سری پیش رفتیم طبقه بالا که دیزاین خوب و بنفش سفید داشت نشستیم و سفارش دادیم.  قبل از ما یک زوج نشسته بودن و چندتا برگر مختلف سفارش داده بودن و برای تیست نصف می‌کردن و باهم می‌خوردن و شلوغ کاری می‌کردن! ما هم به خنده و هیجان اونا می‌خندیدیم! و جوری لبخند می‌زدیم که مثلا از ما گذشته! بعد که برگرهای ما رسید خدا رو شکر کردیم اونا رفتن یکم بعد! اولا که سری پیش سیب‌زمینی پلاس خورده بودیم که حرف نداشت این سری هم سفارش دادیم. دوستم تقریبا نذاشت من چیزی بخورم ازش ولی همون قدری که خوردم عالی بود.  از منوی جدید یک فیله مرغ سفارش دادیم که نوشته بود بدون نان. من خیلی هیجان داشتم فکر کردم مثل کمبوهای کی‌اف‌سی لابد نون نداره مرغش سوخاریه، اما گریل و رژیمی بود که در صورت درخواست چیپس و پنیر هم اضافه می‌شد. خیلی سالم و با سلیقه من سازگار بود. برای دوستانی که رژیم دارن توصیه میشه.

برگر پنیرش رو حتما و حتما توصیه می‌کنم خیلی عالی بود.

چیکن برگر هم خیلی خوب بود.  برگر معمولی هم سفارش داشتیم و اونم خوب بود.  برای ما نهار خنده دار و پرهیجانی شد، مدام برگرهامون رو عوض می‌کردیم(با رعایت بهداشت البته و شنونده باید عاقل باشه خودش) و سر اینکه نصفه کی بزرگ‌تره بحث می‌کردیم و خب متاسفانه خیلی هم خوردیم یا بهتر بگم دوستم خیلی خورد!

تجربه بامزه‌ایه به همه توصیه می‌کنم و همه هم روزی برید که رژیم نداشته باشید و مثل من هم با یه آدم حسابی پایه برید که بیشتر هم بهتون خوش بگذره.