بهترین لپ‌تاپ‌های 2018

dell XPS ۱۳: بارزترین ویژگی این محصول dell، قابلیت حمل، سرعت، زیبایی و قیمت مناسب آن است. ترکیب فلز با فایبرگلس ظاهر فوق‌العاده‌ای برای XPS‌۱۳ ساخته است. قاب فوق‌العاده نازک و بدون لبه یکی دیگر از دلایل وزن پایین این محصول است که بعدها در سایر لپ‌تاپ‌ها کپی شد. صفحه آن لمسی و به اندازه کافی بزرگ بوده و کار با صفحه کلید آن بسیار راحت است. Dell در این لپ‌تاپ‌ از باتری ۴۶ وات ساعت استفاده کرده که به‌گفته‌ این شرکت تا ۱۵ ساعت دوام می‌آورد. نسخه‌های i۵ و i۷ از یک هزار و ۳۵۰ دلار شروع می‌شود. هر دو از پردازنده‌های نسل هشتم و با قابلیت پشتیبانی از رم تا ۱۶ گیگابایت برخوردارند. اگر دنبال مدل ارزان‌تر هستید، دل مدل هشت هسته‌ای i۳ را با قیمت ۹۰۰ دلار نیز ارائه می‌دهد.

مک‌بوک ایر: اگر مشتری پر و پا قرص محصولات اپل هستید، پیشنهاد ما به شما، مک‌بوک ایر است. نسل جدید مک‌بوک ایر که در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد، دارای صفحه نمایش ۳/ ۱۳ اینچی، دو پورتUSB-C، یک جک ۵/ ۳ میلی‌متری هدفون و با وزن ۲/ ۱ کیلوگرم است. اپل در این مدل صفحه نمایش رتینا را آورد و در عین حال ۵۰ درصد هم از حاشیه اطراف صفحه نمایش آن کم کرد. مک‌بوک‌ایر به قابلیت تاچ‌ای‌دی مجهز است و ۱۰ درصد نسبت به نسل قبلی مک‌بوک‌ایر ضخامت کمتری دارد. این دستگاه از آلومینیومی ساخته شده که ۱۰۰ درصد قابل بازیافت است. این دستگاه از نسل هشتم CPU اینتل دو هسته‌ای که با پردازنده گرافیکی ترکیب شده پشتیبانی می‌کند و حافظه آن تا ۱۶ گیگابایت قابل‌ارتقا است. نسخه ابتدایی این کامپیوتر دارای ۸ گیگابایت رم و پردازنده ۶/ ۱ گیگاهرتزی Core i۵ و ۱۲۸ گیگابایت هارد SSD است. قیمت آن از ۱۱۹۹ دلار شروع می‌شود.

کروم بوک X۲: این محصول ۶۰۰ دلاری HP گزینه مناسب دانشجویان غیرمهندسی است که یک محصول ساده می‌خواهند. اگر‌چه این لپ‌تاپ را در زمره تبلت‌ها قرار می‌دهند با این حال، زمانی که این محصول با قلم و کیبورد عرضه شد، رقیبی سرسخت برای لپ‌تاپ‌ها شد. از نظر قدرت سخت‌افزاری هم به یک پردازنده نسل هفتم اینتل مجهز شده و ۴ گیگابایت هم حافظه رم دارد که تا دو‌برابر قابل ارتقا است. باتری آن هم با هر بار شارژ کامل می‌تواند ۱۰ ساعت دستگاه را روشن نگه دارد. در پشت این تبلت یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد و برای سلفی هم یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است. این دستگاه ۲ پورت یواس‌بی نوع C دارد و از کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی هم پشتیبانی می‌کند. تبلت ۳/ ۱۲ اینچی اچ‌پی با سیستم‌عامل کروم اواس روانه بازار شده است. این تبلت با همه متعلقاتش ۴/ ۱ کیلوگرم وزن و ۱۵ میلی‌متر ضخامت دارد.

سرفیس پرو ۶: اگر همزمان یک لپ‌تاپ و یک تبلت خوب می‌خواهید، پیشنهاد ما سرفیس پرو ۶ است. در وهله نخست و مهم‌تر از همه، این یک تبلت شیک، سبک و قدرتمند است که قابلیت یک لپ‌تاپ را هم دارد. این محصول مایکروسافت از یک پردازنده بهره می‌برد که سرعت بسیار بالا و مصرف بسیار پایینی دارد. گفته می‌شود سرفیس پرو ۶ می‌تواند تمام روز بدون نیاز به شارژ روشن بماند. این نسخه جدید صفحه‌نمایشی ۳/ ۱۲ اینچی با قابلیت لمسی دارد و همچنین یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی در آن تعبیه شده است. این تبلت بی‌نظیر فقط ۷۰۰ گرم وزن دارد و سیستم خنک‌کننده با مایع جدیدی در آن طراحی شده تا گرما را به سرعت کاهش دهد و کاربر اصلا متوجه گرم شدن دستگاه یا صدای فن آن نشود. سرفیس پرو ۶ از نسخه قبلی خود ۶۷ درصد سریع‌تر شده است و می‌تواند با یک‌بار شارژ بیشتر از ۱۳ ساعت روشن بماند. اگر نیازی به صفحه‌کلید ندارید، می‌توانید با قیمت ۴۰۰ دلار آن را تهیه کنید در غیر این‌صورت باید قیمت بالاتری پرداخت کنید.

بازر بلاد: آخرین پیشنهاد ما برای گیمرها است. البته این محصولات گران‌قیمت است و قیمت آن از ۱۸۰۰ دلار شروع می‌شود. ظاهر نازک، صفحه لمسی، یک نمایشگر بزرگ‌تر ۶/ ۱۵ اینچی و پردازنده نسل هشتمی اینتل Core باعث شده این لپ‌تاپ در بین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی، بلکه در میدان رقابت کل لپ‌تاپ‌ها پیشگام باشد. در بخش گرافیکی نیز شما قدرت انتخابی بین دو کارت گرافیک اینویدیا GTX ۱۰۶۰ Max-Q یا ۱۰۷۰ Max-Q را دارید. هر دوی آنها فوق‌العاده‌ هستند و یک تجربه عالی از گیمینگ را به شما ارائه خواهد کرد.