ایتالیا در ولیعصر

 ایران ایتالیا

چهار راه ولیعصر

یکسری رستوران‌ها رو هیچ وقت راهمون نمی‌افته، هیچ وقت نمی‌بینیم. ولی هستن و آدم بعد رفتن به اونجا حس می‌کنه کار خوب واجبی انجام داده و این هم از ویژگی‌های زندگی تو شهرهایی به بزرگی تهرانه که هرچقدر بالا و پایینش می‌کنی همیشه کنج‌های پنهانی داره برای خودش و برگ‌هایی از کتابش رو برای فصل‌های آینده زندگی ات نگه می‌داره. خلاصه که برای من ایران ایتالیا از اون دسته بود.

ساعت هشت شب راحت پارک کردیم و داخل شدیم. بزرگ و نیمه پر بود. فضاش هم متفاوت و خاص بود. پرسنل بسیار آروم و با انرژی مثبت بودن. یعنی با لبخند و محترمانه نگاهت می‌کردن و حس خوبی می‌دادن.

یک منو آوردن رو میز و ما چشمامون گرد شد! حاجی شاهنامه آوردی!

نیم متر عرض و طولش بود! بابا تفاوت به چه قیمتی آخه!

خلاصه انتخاب کردیم و منتظر شدیم.

لیموناد و موهیتو خوب بود و حجم‌اش هم واقعی بود، آخه بعضی رستورانا ٨٠درصد یخ پر می‌کنن و من نمی‌فهمم چرا یخ انقدر گرون در میاد واسم!

پیش غذا:

گراتن قارچ داغ و خوشمزه بود؛ اما آبکی بودنش ضدحال بود کاملا واسه همین زیاد نتونستم بخورم، باید دقت کنن که قارچ آب می‌ندازه آبش رو یه‌کم بگیرن.

غذا:

بدیهی است که با نامی که روش گذاشتن باید یک پیتزا که حتما می‌خوردیم و پر واضحه وقتی من می‌خوام چیزی تیست کنم انتخاب اولم چیزهای گوشت‌آلوده. استیک سیر سفارش دادیم و بزرگ و دو نفره و چهل هزار تومانی بود. خیلی خیلی چسبید! البته بگم‌ها این ترکیب لعنتی رو همه جا خوب درست می‌کنن؛ ولی اینجا واقعا خوب و عالی بود و پیشنهاد میشه.

ساندویچ استیک یونانی انتخاب کردم با همون رویکرد گوشت‌خوارانه! اینم خوشمزه بود حسابی اما خب با توجه به اینکه باید انتخاب کنیم پیتزا بیشتر بخوریم یا برگر من پیتزا رو انتخاب کردم و صادقانه می‌گم که علت این انتخاب همیشه این نیست که پیتزا خوشمزه‌تره. بابا خوردن ساندویچ و برگر تو جمع برای یه خانوم سخته دیگه و من هم می‌دونم واسه خیلی‌ها سخته، بنابراین کسی به من خرده نگیره! تازه یکی از دوستام می‌گه همیشه با دوستای دخترش ساندویچ می‌خوره و اون هم تو ماشین تا دیگه کمتر خجالت بکشه! پس این گویا همه گیره. برگردیم به این فست فود شیک و بامزه با انرژی مثبت و غذاهای قانع‌کننده و جمع‌بندی‌مون هم این‌طوری باشه که بریم جاهایی که به محل زندگی‌مون نزدیک نیستن رو کشف کنیم بعضا فست‌فود خوبی مثل ایران ایتالیا منتظرمونه با کلی حس مثبت و خوشمزگی.