07 (2)
پیدمونت درشمال غرب ایتالیا، مرکز صنعتی قرن بیستم است. با شکوفایی هنرهای معاصر تورین، موسیقی الکترونیک، سلف‌پرتره معروف داوینچی و مسیرهای پیاده‌روی در نواحی دوردست آلپ  این مکان مقصد مسافران بسیاری خواهد بود.
07 (7)
مناطق دوردست روسیه در سال‌های اخیر با توجه بیشتر به کشورهای همسایه آسیایی، دستخوش تحولات چشمگیری شده که آن را به بخش مهمی تبدیل کرده است. این پویایی به خصوص در شهر ولادیمیر استوک دیده می‌شود. موزه‌های هرمیتاژ و مرینسکی در سال‌های اخیر بسیار فعال بوده‌اند.

در قلب مقدس ردسنتر در استرالیا، معروف‌ترین جاذبه طبیعی یعنی اولورو قرارگرفته است. در سال ۲۰۱۹ صعود گردشگران از این مکان مقدس ممنوع می‌شود. اما این میراث جهانی که برای طبیعت شگفت‌انگیز و ارزش‌های فرهنگی‌اش شناخته شده، همچنان بازدیدکنندگان را مسحور می‌کند.

07 (3)
نورماندی فرانسه با مناظر ساحلی زیبا، میراث تاریخی غنی و خوش‌طعم‌ترین غذاها و نوشیدنی‌های گوارا می‌تواند انتخاب خوبی باشد. تابستان سال 2019 هفتادو‌پنجمین سالگرد نبرد نورماندی است. پس در انتظار مراسم و جشن‌های یادبود باشید. همچنین شهر امسال  پذیرای گردهمایی کشتی‌ها در رود سن است.
07 (5)
پروی شمالی مجموعه‌ای از برترین‌ها است و قدیمی‌ترین فرهنگ‌های قاره و وحشی‌ترین مناظر جهان را در خود جای داده. از آنجا که ماچوپیچو به ظرفیت توریستی خود دست یافته، مقامات با افزایش تعداد پروازها از لیما تا شمال پرو زیرساخت‌های بیشتری در شمال ایجاد کرده‌اند.
07 (4)
بازدید از مراحل تولید نوشیدنی‌های مختلف در کارخانه و چشیدن طعم آنها، مقدمه مناسبی برای معرفی یکی از وحشی‌ترین، بکرترین و خوش‌منظره‌ترین بخش‌های اروپا یعنی اسکاتلند است. با وجود توسعه سریع و نوآوری در بخش اقامت و حمل و نقل تا کلبه‌های سنتی، بازدید از این ناحیه دوردست ازهمیشه آسان‌تر است.
07 (6)
در نزدیکی مرز جنوبی صحرای آتاکاما رودخانه‌های وحشی مسیر خود را در میان نواحی کوهستانی و دهکده‌های زیبا طی می‌کنند؛ این است چشم‌نواز شمال شیلی یعنی دره الکوی. امسال  قرار است توریست‌های علاقه‌مند به ستاره‌شناسی در آنجا خورشیدگرفتگی سال 2019 رصد کنند.
Manitoba
منیتوبا در مرکز کانادا به معنای واقعی کلمه مرکز همه چیز است. مردم بومی محصولات خود را در منیتوبا تجارت می‌کنند. این ناحیه دارای فرهنگ چندگانه است؛ به نحوی که یک چهارم جمعیت آن از کشورهای مختلفی چون فیلیپین، نیجریه و هند هستند. این منطقه محل زندگی مجموعه متنوعی از حیوانات است.

 

دوم اکتبر ۲۰۱۹ قرار است روز بزرگی در گجرات هند باشد. نخست‌وزیرهند مبلغی معادل ۲۳ میلیون دلار برای جشن یکصد‌وپنجاهمین سالگرد تولد ماهاتما گاندی فرزند محبوب و معروف گجرات در نظر گرفته است. درکنار تمام این هیاهوها گوشه‌های دنج و آرام گجرات نیز وجود دارند؛ شهرهای آرام با آسمان‌های پر از بادبادک، طبیعت آرام و محافظت شده با حیوانات وحشی و همچنین قبیله‌ای خاص در منطقه کوچ.

Catskills
جشنواره وودستاک از وقایع مهم تاریخی در قلب کت اسکیلز آمریکا است. بعد از گذشت سال‌ها روح آزادی‌خواه هیپی‌ها همچنان در شهرهای زیبای این ناحیه ریشه دارد. در سال‌های اخیر موج وسیعی ازرستوران‌های ارگانیک، مجموعه‌ای از آثارهنری و کنسرت‌های مهم درمنطقه به‌وجود آمده است.