کافه پاتوق ترکی

 کافه مادو

مرکز خرید اپتیمم Optimum

خب اگه استانبول بری، منطقه آسیایی نری یعنی استانبول نرفتی! اول که توصیه می‌کنم برید و رفتید هم این مرکز خرید قیمت‌هاش مناسبه و چون اونور توریست کمه چیز‌ای خوبش هم دیرتر تموم میشه. ما که رسیدیم استانبول جوری بوران شد که به هیچ کارمون نرسیدیم، چون اصلا تا فاصله یک متری دید نداشتیم و مجبور بودیم برای بیکار نبودن بریم مراکز خرید و همه ناهار‌هامون رو مراکز خرید خوردیم.

اینجا بعد از ناهار عصری رفتیم چای بخوریم و دسر. خوب بود اما بهترین کایماکلی کادایف و کونفه‌ای که خورده بودم اینا نبودن. کایماکلی کادایف رشته‌های معروف کادایفه که دسر شیرین شده و روش خامه و یا بستنی سرو می‌کنن. مادو همیشه همه چیزهاش از استاندارد بالاتره اما اینکه بگیم بهترین چیزا توشه دیگه اغراق میشه.

کادایف خوب بود اما جای خامه بستنی گذاشته بودن که البته خیلی خوب بود اما با خامه عالی میشه. کونفه دیر اومد چون باید بره تو فر ولی بیش از حد شیرین بود تازه یه ظرف شربت هم کنارش بود، کونفه در اصل همون کنافه دسر عربیه که تو ترکیه حسابی معروف شده و جا افتاده. چای‌ها هم چای ساده ترکی بود. یه اسکوپ بستنی هم برای بچه‌ها گرفتیم که اونم خوشمزه بود. مزه بستنی‌های ترکیه یه‌کم با ما فرق داره و خامه‌ای تره و من دوست دارم. کلا مادو کافه‌ای مورد ترجیح و زنجیره ایه، من خیلی از شهرهای ترکیه رفتم و راضی کننده است، پاتوق خوب و بزرگیه.  بسیار شلوغه و سرعت کارها بالاست. عموما شعبه‌هاش تو بهترین جاهاست و بسیار هم بزرگه. و‌ای فای رایگان داره و کنار چای ساده‌اش هم سرویس ساده اما شیکی می‌ذاره. منوی غذا و این‌ها هم داره. کلی کیک خوشگل تولد و باقلوا و قهوه و این‌ها خلاصه برندی شده که حسابی کسب‌وکارش رونق داره.