حسن_عباسی

انتشار فیلمی از حسن عباسی، تحلیلگر سیاسی جناحی خاص، که در آن علی لاریجانی، محمدجواد ظریف و حسن روحانی را حواله به جهنم می‌دهد، در این هفته در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شد و بسیاری از کاربران درباره ترند شدن این کلیپ در ایامی که رهبر انقلاب همه جناح‌ها و سیاسیون را به اتحاد و یکدلی رهنمون کرده‌اند، اظهارنظر کردند.

  ‌هامون

طی روزهای گذشته همزمان با ‌وقوع بارندگی‌های اخیر در دشت سیستان و جاری شدن آب، حجم قابل‌توجهی آب از مبادی مختلفی از بخش‌های شمالی‌هامون وارد «هامون صابری» شد که باعث خوشحالی مردم و کشاورزان این استان شد. فیلم‌ها و تصاویری از جاری شدن آب در این منطقه در فضای مجازی میان کاربران دست‌به‌دست می‌شد.

  زندان _ قرچک

بروز برخی ناآرامی‌ها در زندان قرچک ورامین و درگیری میان زنان زندانی مواد مخدر موجب واکنش‌های برخی از نمایندگان نسبت به این موضوع در فضای مجازی شد. محمود صادقی در توییتی نوشت که زندانیان به تصور اینکه عفو ۲۲ بهمن شامل حالشان نمی‌شود، اعتراض کرده‌اند اما زمانی که دریافتند عفو به آنها نیز می‌رسد، آرام گرفتند.

  کودک_ایلامی

انتشار برخی اخبار درباره ازدواج کودک ۱۱ ساله ایلامی با مردی ۵۰ ساله موجب شد تا هشتگ کودک همسری بار دیگر در فضای مجازی داغ شود. به‌دنبال انتشار این اخبار، پس از پیگیری‌های مقام قضایی و با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام، حکم جلب مرد ۵۰ ساله صادر و «رها»ی یازده ساله به بهزیستی تحویل داده شد.