دکترای_نوبخت

تشکیک در مدرک دکترای محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه موجب شد تا موجی از واکنش‌های اقتصادی و سیاسی نسبت به این قضیه به راه بیفتد. هرچند که وزارت علوم مدرک دکترای نوبخت را تایید کرد اما حرف و حدیث‌ها در فضای مجازی درباره صحت و سقم این مدرک همچنان ادامه دارد. یکی از کاربران توییتر با توجه به تشکیک در مدرک دکترای نوبخت، اقتصاد ایران را طفل بیمار بدسرپرست دانست.

  عادل_فردوسی پور

با انتشار فیلمی از جمع کردن دکور برنامه ۹۰ از استودیوی شبکه ۳ سیما یک بار دیگر موضوع اختلاف میان علی فروغی مدیر شبکه ۳ با عادل فردوسی‌پور در شبکه‌های اجتماعی داغ شد و اغلب کاربران در حمایت از برنامه ۹۰ و فردوسی‌پور مطالبی نوشتند. یکی از کاربران نوشت: «برنامه نود یکدستی مخاطبان صدا و سیما را به هم می‌زد و این برای سیاست‌گذاران مهم است.»

  گرانی_گوجه

طی روزهای گذشته پس از گرانی پیاز و سیب‌زمینی، نوبت به گرانی گوجه فرنگی رسیده. اگرچه رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی، گرانی گوجه را ناشی از جو روانی دانسته اما برخی دیگر علت این گرانی را آزادشدن صادرات گوجه فرنگی از ۱۵ فروردین عنوان کرده‌اند. یکی از کاربران در فضای مجازی نوشت: «با قیمت‌های پیاز، گوجه فرنگی، نان سنگک و تخم‌مرغ اگر توانستید املت بخورید یعنی وضعتان خیلی خوب است.»

  استاندار_خوزستان

انتشار فیلمی از اهانت استاندار خوزستان به فرد میانسال سیل‌زده‌ای که خواستار کمک به عرب‌های خوزستان است موجب شد تا انتقادات تندی در فضای مجازی نسبت به این رفتار استاندار صورت بگیرد. برخی کاربران نوشتند که رفتار استاندار با مردم مصیبت‌دیده و خانه خراب شده موجب ناراحتی بیشتر مردم خسته و عصبانی می‌شود. استاندار خوزستان پس از این ماجرا در جمع مردم شهر حمیدیه حضور و از آن فرد و مردم این شهر دلجویی کرد.