سردار_سلامی

انتخاب سردار حسین سلامی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه از سوی مقام معظم رهبری، اگرچه با موج تبریکات از سوی مقامات کشورمان مواجه شد اما در شبکه‌های اجتماعی هم بحث‌هایی درباره پیام‌های این انتصاب به دشمنان کشور و خصوصا صهیونیست‌ها به راه انداخت. یکی از کاربران نوشت «الان پردرآمدترین شغل تو اسرائیل آموزش شنای سگی هست. با توجه به انتصاب شیرمیدان دیده سپاه اسلام سردارسلامی دیگه ساعت شنی سرعت بیشتری خواهد گرفت.»

  عید_خونین

حملات تروریستی در سریلانکا، عید پاک مسیحیان این کشور را به روزی خونین بدل کرد و در اثر هشت انفجار روز یکشنبه در هتل‌های مجلل و مراسم عید پاک در کلیساها، بیش از ۲۹۰ نفر کشته و ۵۰۰ نفر دیگر مجروح شدند. این حملات اگرچه واکنش‌های زیادی در فضای مجازی داشت اما توییت ترامپ در واکنش به حملات که تعداد کشته‌شدگان را ۱۳۸ میلیون نفر اعلام کرده بود، به گافی عجیب ازسوی رئیس‌جمهور آمریکا تعبیر شد.

  اینستاگرام

با انتشار اخباری درباره مسدود شدن صفحات برخی از فرماندهان سپاه در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بار دیگر موضوع فیلترینگ این شبکه محبوب در میان ایرانیان مطرح شد. یکی از جالب‌ترین واکنش‌ها از سوی روح‌الله مومن نسب «ایده‌پرداز بارداری با دو گیگ اینترنت رایگان» بود که ضمن انتقاد از ضرغامی، پناهیان و حسن عباسی به‌خاطر حضور در اینستاگرام، خواستار محاکمه سران اینستاگرام در ایران و استیضاح وزیر ارتباطات شد.

  تراکتورسازی

حواشی مسابقه فوتبال تیم تراکتورسازی تبریز با پیکان تهران که به درگیری هواداران با مسعود شجاعی و اشکان دژآگه منجر شد، این هفته هم ادامه یافت و مسوولان باشگاه از مردم و اعضای تیم بابت اتفاقات رخ داده عذرخواهی کردند. در فضای مجازی بحث‌هایی درباره محرومیت تماشاگران و هواداران تیم تراکتورسازی تبریز مطرح شد.