تاکو مکزیکی در قلب پالادیوم

لاسالسا

مرکز خرید پالادیوم

خب دیگه کسایی که مطالب من رو ثابت میخونن و هر هفته همراه این صفحه هستن  میدونن که از فود کورت‌های خوب و جامع ما فود کورت پالادیومه که چندوقت پیش اونجا رفتیم و هر کسی از هر جایی که دوست داشت سفارش داد و من خودم از برگر فکتوری سفارش داده بودم که برای شما هم نوشتم حکایتش رو ...

ولی تو همین حین یکی از دوستان از لاسالسای اونجا سفارش داده بود.

من خیلی سریع از کنار لاسالسا رد شدم به خاطر این که معمولا غذای مکزیکی هر چی که خوردم رو خوشم نیومده و به ویژه تاکوهاشو اصلا خوشم نیومده (حداقل تو رستوران‌های مکزیکی ای که در  تهران مشغول به فعالیت هستند)، لذا خودم که داشتم رد میشدم به دوستم گفتم به نظرم بیا برو از یه رستوران تایلندی‌ای چیزی سفارش بده و اینجارو بیخیال شو، ولی دوستم وایساد و بر خلاف نظر من شروع کرد به سفارش دادن  و من فکر کردم که چقدرهم زیاد سفارش داده و کی میخواد این همه غذا رو بخوره.

 چند تاکو سفارش داده بود و من برای اینکه بتونم گزارش بنویسم و شما رو هم از طعم این غذای اینجا با خبر کنم  گفتم که یه‌کم ازش بخورم؛ یه‌سری اگرول سفارش داده بود که خیلی خوشمزه بودن، توش مرغ داشت و خیلی سبک و کم چرب بود  و برای اونایی که دلشون میخواد یه غذای سبک رژیمی بخورن به نظرم می تونه پیشنهاد مناسبی باشه.

مخصوصا برای وعده شام.  تاکوهاش هم همین‌طور و کنارشم یه ذره سالاد و یه‌سری مواد دیگه بود که من همچنان این نظر رو داشتم که حجم غذاش زیاد بود و برای یک نفر اضافه می اومد، اما خودش خوب فکر کرده بود و به اندازه سفارش داده بود  چون ظاهر غذاش جذاب بود  و همه افراد دور میز میخواستن که یه دستی به غذاش بزنن که این هم از مصائب غذای خاص سفارش دادنه . در نتیجه از غذاش زیاد اضافه نیومد، خودش خورد و  سیر شد (البته امیدوارم)ما هم که یه پاتکی  که چه عرض کنم دلی از عزا در آوردیم  و غذای اونو هم خوردیم  باید بگم غذای  خوبی بود و دید من در رابطه با غذای مکزیکی و  طعم های  مکزیکی اونم توی یه فود کورت که به حالت فست فودی باشه عوض شد و  به نظرم که خیلی خوشمزه بود و می‌تونم اینجا رو به بقیه هم پیشنهاد کنم تا برن و یه بار هم که شده امتحانش کنن. قیمتشم متوسط رو به بالا بود.

بهتون توصیه میکنم برید اونجا و ببینید و از یه طعم خاص و متفاوت لذت ببرید. اگر که  از طرفداران  غذاهای مرغی هستید مرغ و اگر مثل من  گوشتخوار هستید گوشت سفارش بدید ولی به هرحال شمام حواستون باشه که یه مدل غذا سفارش ندید، یعنی یه غذا و یه پیش‌غذا سفارش بدید چون غذای شما جوری هست که اگه به هرکی تعارف کنید یه مقدار بخوره. و اینجوری تنوع غذا هم حفظ میشه.