بستنی به وقت شادی

 سوئیت دریمز

ونک

اینجا رو کافه بگیم یا چی؟ بالاخره تکلیف یه بستنی فروشی خوشگل و نسبت به همتاهاش لوکس چیه که جای نشستن داره و مقداری قرتی‌بازی؟

آقا راسته بستنی شادی‌بخشه؟ چرا همه شادی‌ها یه جوری به اضافه وزن ربط دارن؟ حالا خدا‌رو‌شکر من خیلی بستنی دوست ندارم و‌گرنه که هزینه شادی‌هام چاقی سنگینی بود!

نمی‌دونم دوستم فکر کرده بود این روزا ناراحتم، افسرده‌ام چی‌ام که دو روزی بود حرف بستنی رو می‌زد و من هم مدام می‌گفتم همه چی جز بستنی و بالاخره وقتی داشتیم می‌رفتیم کافه که یه گپی بزنیم و زمان بگذره برای جلسه، سر از اینجا در‌آوردیم و خلاصه به زور رفتیم تو.

دو طبقه است و نسبتا جمع و جور. بستنی ‌هاش تنوع زیادی نداره اما اونقدری هست که هرکی ۵ تا اسکوپ سفارش بده و ناراضی نره بیرون.

من که یه جور یخ در بهشت داشتن از اون سفارش دادم و به توصیه خودشون ترکیب لیمو و هندوانه. می‌گفتن از میوه‌های طبیعی ساخته شده و خب قیمت و مزه این رو گواهی می‌داد.

دوستمون هم یه اسکوپ تمبر هندی، یک اسکوپ نوتلا و یک اسکوپ هم ماسکارپونه رد ولوت سفارش داد و من از سفارش ایشون مقداری تمبر هندی و نوتلا خوردم. نوتلا عالی بود اما خب من که زیاد بستنی دوست ندارم. تمبر هندی هم که خود جنس بود و ترش  ترش. قیمت اسکوپ‌های نوتلا و پسته اینا فرق داشت و گرون‌تر بود. ما نشستیم و کلی صحبت هم کردیم و حال داد. یخ در بهشت من هم بد نبود؛ فقط با قاشق و بدون نی سرو می‌کردن که اینم در نوع خودش عجیب بود.