آقا_کچله

طی روزهای گذشته یک فایل صوتی در فضای مجازی منتشر شد که از ادبیات عجیب یکی از نایب رئیسان مجلس که جایگزین علی مطهری شده است، پرده برمی‌داشت. در این فایل صوتی نماینده اصولگرای کرمانشاه در دومین روز کاری‌اش به‌عنوان رئیس جلسه، برای نظم‌دادن به جلسه و حین صدا کردن رئیس‌ مخابرات او را آقا کچله ‌نامید! یکی از کاربران در همین رابطه نوشت: «ادب مرد به ز دولت اوست».

  برانکو_ایوانکوویچ

حضور برانکو ایوانکوویچ درتیم الاهلی عربستان موجب بهت فوتبال‌دوستان و به خصوص هواداران پرسپولیس شد. در همین زمینه کاربران فضای مجازی درباره کسب موفقیت‌های این مربی کروات و ۴ سال فوق‌العاده او در این تیم نوشتند. برخی از هواداران سرخپوشان هم به مدیریت این باشگاه اعتراض کرده و مطالبی در نقد عملکرد مسوولان نوشتند. برانکو پس از ۴ سال و دو ماه از پرسپولیس جدا شد و به الاهلی عربستان پیوست.

  والیبال

این هفته اگرچه پیروزی امیدبخش سروقامتان والیبال کشورمان بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت اما انتشار تصاویری از مُهر کنترل ورود زنان به استادیوم در ارومیه در شبکه‌های اجتماعی خبر‌ساز شد. ظاهرا پس از بازرسی زنان و پیش از ورودشان به استادیوم، مهر «تایید» کف دست آنها حک کردند که این اقدام عجیب مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

  زیست_شبانه

طی روزهای گذشته طرح مباحثی درباره حیات شبانه در پایتخت و برخی از شهرهای بزرگ حسابی بحث برانگیز شد. به خصوص اظهارنظر رئیس شورای شهر درباره مخالفت با این طرح و اینکه خود و خانواده‌اش ساعت ۱۰ شب به خواب می‌روند، دستمایه طنز برخی کاربران در فضای مجازی قرار گرفت. یکی از کاربران نوشت: «به‌نظرتون ساعت ۲ شب توییت بزنم محسن هاشمی ناراحت میشه؟».