بین‌راهی اما خیلی عالی!

 ارکیده

جاده چالوس

رستوران بین‌راهی گفتی و تموم شد؟ اگه سه تا رستوران باشه که بین راهه و‌ شهرت ملی داره و یک طعنه اساسی زده به رستوران‌های صاحب‌نام داخلی، یکی‌اش همین ارکیده خودمونه که یک شعبه هم تو خیابان الوند، میدان آرژانتین داره. اما شهرت و آوازه اصلی برای همین ارکیده‌ایه که من امروز می‌خوام در موردش براتون بگم.

رستوران ارکیده جزو رستوران‌های معروف ایران محسوب می‌شه. به هرحال تبلیغات خوبی که کرده هم بی‌تاثیر نبوده در این روند.؛ اما غیرمنصفانه است اگر بگیم که نقش کیفیت و سابقه‌اش رو در نظر نگرفتیم؛ به‌ویژه که یکی از دوستان هم خیلی اصرار داشتن بریم اینجا.

فضای خوب، ون برای حمل‌ونقل مسافر از اون‌ور جاده به این‌ور جاده، فضای بزرگ و باغ سرسبز هم از دیگر ویژگی‌های این ارکیده دلپذیر بود.

انقدر بزرگ بود و آپشن داشتیم که نمی‌دونستیم کجا بشینیم بهتره و به هر روی تصمیم گرفتیم کنار رودخونه زیر یک آلاچیق بشینیم و هم غذا بخوریم و هم لذت فضا رو ببریم.

خلاصه نشستیم و کمی بعد ازمون سفارش گرفتن، کوبیده و شیشلیک سفارش دادیم و مقداری پیش غذا.

صدای رودخونه و هوای خوب و خلوتی ناشی از بزرگی رستوران حسابی ما رو سرحال آورده بود و خستگی‌مون در رفت یه جورایی.

با پیش غذاها بازی بازی کردیم تا غذاهامون رسید؛ زیتون پرورده و ماست داشتیم. شیطنت‌مون گل کرده بود که حالا گوشت‌ها رو با دست بخوریم و هرکسی به شکلی می‌شد و کلی می‌خندیدیم و صدامون هم توی صدا و جوش و خروش رودخونه گم می‌شد و واسه همین خیلی راحت بودیم و کسی اخمی نمی‌کرد. کیفیت غذاها خیلی خوب بود و سطح قیمت بالاتر از متوسط. دم رفتن خواستیم دست‌هامون رو بشوریم تو دستشویی و واقعا تمیز و مرتب بود.

خلاصه کنم، اینجا ظاهر بسیار خوبی داره، کیفیت غذاش خوبه، کیفیت سرویسش خوبه، سطح کلاسش هم بالاست، تنوع مکان داره، یعنی هم می‌شه آدم بره و روی تخت بشینه، هم می‌تونه تو فضای باز رو صندلی بشینه و هم می‌تونه بره داخل و توی سالن بشینه.

اینا همه مزیته و هرکی با هرحالی اونجا یک مکانی برای خودش پیدا می‌کنه و با خیال راحت توصیه می‌کنم اینجا برید و از نیمه‌های مسیرتون لذت ببرید.