رابطه عاطفی کودکان با لالایی

این نمایش بحث مهم «لالایی» عامل آرامش‌بخش و برطرف‌کننده ترس‌های غیرواقعی کودکان را در قالب داستانی سرگرم‌کننده مطرح می‌کند. لالایی همچنین تاثیر زیادی بر ذهن و رشد روانی کودکان دارد و اهمیتش در لابه‌لای حوادث سرگرم‌کننده و شیرین شکافته و ارائه می‌شود و حتی راهنمای خوبی برای والدین است. این موضوع نه‌تنها دستمایه خلق نمایشی برای شادی و سرگرمی بچه‌ها و مزه‌پرانی‌های شخصیت‌ها شده است؛ بلکه بحث لالایی به شکل غیرمستقیم ذهن کودکان مخاطب را هم درگیر می‌کند و بچه‌ها از آن تاثیر خوبی می‌گیرند.

داشتن ایده‌ای خلاق برای پرداخت به موضوع لالایی، وجود عروسک‌هایی جذاب در نمایش جدای از شخصیت‌های نمایشی، داشتن داستانی فراگیر و پرداخت به لالایی‌های دیگر ملت‌ها و بازی‌های خوب بازیگران از ویژگی‌های این اثر است، اما به اعتقاد من طراحی صحنه و لباس این کار می‌تواند نقطه عطف این نمایش باشد. چون طراح با به‌کارگیری عناصری مثل بالش‌های متعدد، فضاسازی لازم را برای القای خواب در نمایش به‌وجود آورده است و لباس‌ها نیز مثل طراحی صحنه، تصویری فانتزی و جذاب اما هدفمند در پرداخت به شخصیت‌ها ارائه داده‌اند.

حامد نظامی، میترا شجاعی، احمد خیرآبادی، ناصراحمدی‌فر، نیره حاجیان، امین میرزاباقری، نگار تقوی‌راد و آنلی مدنی بازیگران این نمایش هستند که هر روز در تالار هنر واقع در میدان هفت‌تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده میزبان علاقه‌مندان است.