استانبول

قبلا گفتم، همیشه گفتم، نمی‌دونم یعنی بازم بگم؟ دنر برای من انتخاب خوبی نیست! چرا کسی منو دعوت کنه به یه رستوران دنر؟ چرا من قبول کنم برم؟ چرا بعد اینکه رفتم وقتی از دنر تعریف و تمجید کرد قبول کنم که دنر بخورم؟ چرا این کارها رو کردم و پشیمون شدم دوباره عبرت نگیرم؟ من چرا باید از یه سوراخ چند بار گزیده شم و بعد با وجود این صلاحیت اینو داشته باشم که بیام‌ و در مورد غذا بنویسم؟ خدایی من خودم قبول دارم که اشتباهاتم داره تکرار می‌شه! اما از دل اشتباهات من برای کسایی که مثل من نیستن هم چیزای خوبی در می‌آد دیگه!

مثل همین رستوران که کلی پشیمونم که چرا رفتم! و رفتم و خوشم هم نیومده اما می‌دونم که هر کسی دنر دوست داره بره اینجا حتما از اینجا و غذاش لذت می‌بره. اینجا از اونجا‌هایی محسوب می‌شه که کلی منوی مفصل و غذای متنوع داره، اما به دنر معروفه و اکثر کسایی که می‌رن اینجا دنر رو انتخاب می‌کنن. ما هم اینجا دعوت شدیم و گرسنه از یه قرار کاری نشستیم و منم تصمیم داشتم یه گوشت خوشمزه سفارش بدم اما دوست ترک‌ ما گفت که دنرهای اینجا معروفه و با یه اطمینانی گفت که سفارش بدم که هم اطمینانش روم اثر گذاشت و هم روم نشد پیشنهادش رو رد کنم.

قبل دنرها از این نون باد کرده‌ها آوردن و کره. نون داغ بود و حسابی با کره چسبید! حمله کردیم بهش ها! اما وقتی تموم شد من مغموم نشستم کنار و گفتم الان دنر می‌آد دیگه! اما دوستمون که زبان بدن منو خونده بود گفت بازم آوردن و خوب کرد گفت و خوب کردم خوردم، زیرا دنر رو دوست نداشتم اما خدایی خوب و جا افتاده و ترد بود. راستی سوپ عدس هم خوردم، اونم بدک نبود. ای طرفدارهای دنر خلاصه کنم که اینجا خوبه. اسم ترکی‌اش هم اینه: Agababa Döner که جست‌وجو کنید و ببینید شعبه‌ نزدیک شما کدومه.