زنان_در_ورزشگاه

این هفته همزمان با اظهارات معاون حقوقی رئیس‌جمهور درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها بار دیگر این موضوع مورد توجه کاربران قرار گرفت. لعیا جنیدی گفت که دولت موافق ورود خانم‌ها به ورزشگاه‌هاست. در همین زمینه دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در پاسخ به استفتائی درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها اعلام کرد که جو حاکم در ورزشگاه‌ها برای حضور زنان مناسب نیست و شکی نیست که اختلاط جوانان سرچشمه مشکلات زیادی از نظر اخلاقی و اجتماعی می‌شود.

  ازدواج_آسان

همزمان با آغاز هفته ازدواج، کلیپی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که درباره مضرات مجردی و فواید ازدواج ساخته شده بود. اگرچه این کلیپ مورد انتقاد برخی کاربران قرار گرفت که زنان را تنها برای غذا پختن و رسیدگی به امور همسر نشان می‌دهد اما برخی دیگر از کاربران هم درباره سختگیری خانواده‌ها و جلوگیری از ازدواج آسان جوانان به بهانه‌های مالی نوشتند.

  مازیار_ابراهیمی

انتشار گزارشی تلویزیونی درباره اعترافات مازیار ابراهیمی، متهم به ترور دانشمندان هسته‌ای باعث بروز ابهامات و سوالات متعددی در افکار عمومی شد. محمود صادقی نوشت پس از تعطیلات مجلس موضوع را پیگیری می‌کند. عبدالرضا داوری هم مدعی شد که حالا دلیل اختلافات احمدی‌نژاد با مصلحی مشخص می‌شود. سایت الف وابسته به احمد توکلی هم خواستار شفاف‌سازی نهادهای امنیتی دراین خصوص شد.

  قالیباف

این هفته با رسانه‌ای شدن خبر دیدار نوروزی قالیباف و احمدی‌نژاد بار دیگر بحث‌هایی درباره رابطه میان اصولگرایان و احمدی‌نژاد در شبکه‌های اجتماعی بالا گرفت. برخی کاربران از ائتلاف تاکتیکی قالیباف و احمدی‌نژاد نوشتند و برخی دیگر نوشتند که احمدی‌نژاد می‌خواهد قالیباف را نردبان اهداف سیاسی خود کند. یکی از نزدیکان قالیباف هم نوشت که دیدار این دو نفر بر اساس سنت احوالپرسی صورت گرفته است.