اسنپ سید دستیار عکس قابل اعتماد

می‌توانید از قسمت تنظیمات تنظیم انتخاب برای اشیای خاص یا اضافه کردن مناطق در عکس‌هایتان را مشخص کنید. می‌توانید همچنین مرز تصویر به عکس‌هایتان اضافه کنید. شما می‌توانید به آسانی تصاویر و عکس‌های خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.

اسنپ سید شامل ۲۹ ابزار و فیلتر متفاوت است. فیلتر انتخابی را بررسی و روی تصاویر اعمال کنید و نتیجه را ببینید. تمام سبک‌ها را می‌توان با کنترل دقیق تنظیم کرد. همچنین تنظیم نوردهی و رنگ به‌طور خودکار یا دستی با کنترل دقیق امکان‌پذیر است.

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه Snapseed اندروید عبارتند از: دارا بودن ابزار قدرتمند Auto Correct برای تجزیه و تحلیل خودکار عکس‌های شما و تنظیم رنگ برای حرفه‌ای و واقعی‌تر شدن آنها، امکان چرخش تصاویر به‌صورت ۹۰ درجه به سمت چپ یا راست، امکان تنظیم تعادل رنگ سفید، اشباع، کنتراست و روشنایی عکس‌های شما، امکان ذخیره تصاویر ویرایش‌شده توسط کاربر بر روی حافظه گوشی، امکان به اشتراک‌گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی گوگل پلاس و...، دارا بودن افکت‌هایی بسیار زیبا و نوآورانه برای قرار دادن روی عکس‌ها، داشتن محیط کاربری بسیار ساده و کلاسیک و دم دست بودن تمام امکانات، کاملا رایگان بودن و بدون نیاز به اتصال اینترنت و کرک.