ماهیچه اعیونی

 شاندیز صفدری

لواسان

همون‌طور که قبلا هم گفتم لواسون یه مکان خوب و دنج در دل طبیعته که برای فرار از مشکلات و سختی‌های کار روزانه و استراحت می‌شه اونجا رفت و یکم ریلکس کرد؛ وجود یه همچین جاهایی واقعا لازمه یه کلان‌شهره؛ خدا رو شکر اطراف تهران یه چندتا جا هست که بشه اونجا رفت و این حس‌ها رو تجربه کرد.

لواسون تو این روزهای پر هیاهو و شلوغی‌های این شهر بزرگ یکی از مناطق ییلاقی و خوش آب و هواست که می‌شه اونجا اوقات فراغت خوبی رو سپری کرد و از هوای خوش اون لذت برد و کمی هم از هیاهوی این روزهای گرم و پر تکاپو کاست.

اینجا هم یک رستوران اسم و رسم‌دار محسوب می‌شه و بالاخره ریسک انتخابش کمه. ما هم برای خوردن یک غذای خوب خوشمزه اومدیم اینجا. چون بعضا هدف فقط رسیدگی به شکمه و هدفی جز این نیست؛ ما هم می‌خواستیم بیرون شهر بریم سمتی که غذای خوب بخوریم و انتخاب‌مون اینجا شد.

یه نون خوشمزه همون اول کار همراه با پیش غذا واسه‌مون آوردن که عالی بود؛ من کم خوردم که سیر نشم؛ اما دم رفتن بردیمش با خودمون. وقت سفارش غذا می‌دونستیم که داریم زیاد سفارش می‌دیم و تصمیم داشتیم که بقیه غذا رو با خودمون ببریم و الان هم می‌گم ستاره غذای این رستوران همون نون محلی اول کارشه و‌ این هم مزیت خاصیه! معمولا اینجا باید به ماهیچه‌اش معروف باشه.

سفارش ما هم شیشلیک و ماهیچه بود؛ خب هر دو خوشمزه و بی‌نقص بود، بالاخره شاندیز صفدریه دیگه، بذارید از حواشی جذابش بگم؛ آقا کنار ماهیچه یه سیر کامل انداخته بودن و وای وای! مادر بگرید! خیلی خیلی خیلی خوشمزه بود؛ ایده‌ بکر و طعم عالی بود؛ واقعا پسندیدم. خود شیشلیک هم عالی و با حجم دو نفره بود. ماهیچه هم واقعا خوشمزه بود، حجم این غذا هم دو نفره بود؛ ما بقیه غذامون رو بردیم با خودمون بعدا خوردیم، کیفیت خودش رو همچنان حفظ کرده بود.

در مجموع تنوع منوش خوب بود؛ کیفیت غذاش خوبه به نظرم ولی محدوده قیمتش بالاست.

وقت پارک

تو اون خیابون شیب‌دار جای پارک زیاد بود؛ اما خب آفتاب و شیب خیابون آدمو محدود می‌کرد تو انتخاب جای پارک، ما هم چندبار دور زدیم تا تصمیم گرفتیم کجا پارک کنیم.

فضای رستوران کاملا خلوت بود و جز ما فقط یک مشتری دیگه داشتن؛ این هم باعث تعجب ما شد، اگه هرجای دیگه بود توی ذوقم می‌خورد.

فضای رستوران هم تمیز بود و دکور خیلی خاصی نداشت. دستشویی اینجا هم تمیز و مرتب بود (می‌دونید که اینجا یکی از جاهای خوب برای محک زدن بهداشت رستورانه) مثل رستوران‌های مشابه (رفتاری، شاندیز جردن و...). درکل این رستوران رو برای قرارهای خانوادگی و کاری پیشنهاد می‌کنم.