اپلیکیشن‌های دانلود ویدئو از یوتیوب برای اندروید و iOS

برای دانلود ویدئوهای یوتیوب روی سیستم عامل اندروید، باید مشهورترین ابزار دانلود، اپلیکیشن TubeMate را دانلود کنید. این برنامه از طریق گوگل‌پلی قابل‌دریافت نیست، اما کار کردن با این برنامه بسیار ساده است.

پس از نصب به تنظیمات گوشی رفته و وارد بخش Security شوید. به پایین صفحه رفته تا به گزینه Unknown sources برسید و کلید آن را روشن کنید. حال می‌توانید به این برنامه مراجعه کرده و ویدئوی مدنظر خود را دانلود کنید.

فضای داخلی این برنامه دقیقا شبیه نسخه اندرویدی یوتیوب طراحی شده است. شما می‌توانید ویدئوی موردنظر خود را جست‌وجو کرده و دکمه قرمز رنگ Download در پایین صفحه را لمس کنید.

برای دانلود ویدئوها می‌توانید فرمت دانلود و کیفیت‌ها را مشخص کنید. همچنین می‌توانید ویدئوها را روی یک لیست ذخیره کنید تا بعدا آنها را دانلود کنید. برای دستگاه‌هایی که از سیستم عامل iOS استفاده می‌کنند، باید یک برنامه مدیریت فایل با نام Documents را دانلود کنید. Documents یک برنامه مخصوص مدیریت فایل است؛ با این حال قابلیت دانلود ویدئوهای یوتیوب را نیز دارد.

اول از همه باید به یوتیوب رفته و ویدئوی موردنظر خود را پیدا کنید. سپس روی علامت Share کلیک و گزینه Copy Link را انتخاب کنید. برنامه Documents را باز کنید و دنبال علامت مرورگر وب در آن باشید. روی علامت آن کلیک کنید و وارد وب‌سایت Savefrom.net شوید. آدرسی که در یوتیوب کپی کردید را در این صفحه Paste کنید. کیفیت درخواستی خود را وارد کرده و عملیات دانلود را آغاز کنید.