بزرگ بستنی

 جلاتو

شهرک غرب

شایعات جذاب یا واقعیات پرطرفدار، نمی‌دونم کدومش باعث شهرت بعضی جاها می‌شه، اما ادامه داشتن این شایعات نشون‌دهنده اینه که یه ته مایه واقعیت داره. اینجا هم از قوی‌های بستنی محسوب می‌شه. می‌گن این مجموعه تحصیلات و آموزش بستنی رو تو ایتالیا گذروندن، بستنی متفاوت و باکیفیتی دارن. جوری که واسه خوردن بستنی‌های اینجا ملت از همه جای تهران پا می‌شن می‌رن شهرک غرب! محصول جدیدی ارائه کرده و طعمش متفاوته با اکثر بستنی‌هایی که تا به حال تو تهران امتحان کردید؛ اگر اهل بستنی هستید که حتما و حتما باید اینجا رو تجربه کنین. با اینکه تازه‌کارن مشتری‌هاشون بعضا حتی از بستنی‌های قدیمی تهران هم بیشتره و حتما باید امتحان کنین تا متوجه تفاوت‌شون و همچنین علت جذب و گیرایی‌اش بشین. وافل اینجا که عالیه و میوه‌های تازه استفاده می‌کنن.

طراحی و فضای اینجا هم یه جوری انرژی‌بخش و باحاله، به آدم احساس سرزندگی می‌ده. دمنوش و کاپوچینو سفارش دادیم که خوب بود. کیک لیمواش ولی یه چیز دیگه بود واقعا.یه مقدار قیمت‌هاش از جاهای دیگه بالاتره. برخورد پرسنل هم کاملا خوبه.

تو بستنی‌هاش هم سوربن لیمو و سوربن توت فرنگی خیلی خوشمره بود و توصیه می‌کنم امتحان کنید. البته اگه اهل این طعم‌ها هستید؛ چون واقعا بستنی تو مزه به نظر افراد متفاوت، متفاوت می‌آد و برای همین بعد از اینکه کیفیت یک بستنی فروشی خوب باشه غالبا تو اکثر طعم‌ها هم موفق عمل می‌کنه، برای همین من خیلی نگران نمی‌شم که حالا نکنه طعم دیگه‌ای که باب سلیقه من نیست خیلی بهتره و من از دستش می‌دم.

البته که از دیگران و تجربه‌هاشون مطلع می‌شم، البته که از صاحب اون کسب و‌ کار نظر می‌پرسم، اما آخرش طعم نزدیک به سلیقه خودمو انتخاب می‌کنم که خودم رو هم خوشحال کرده باشم دیگه، یه بالانسی بین تجربه جدید و تکرار تجربه قدیم باید باشه.